1

Onderwerp: kan maar niet kiezen hoe ik mijn trouwtaart ga maken

op 16mei stappen wij in het huwelijksbootje en ik mag mijn eigen taart maken van de feestzaal  :D :) wij geven ons feest in een dierentuin  :Y

nu heb ik zoooo veel inspiratie en ideetjes dat ik echt niet meer kan kiezen. ik ben dan ook een moeilijke om een knoop door te hakken.
mijn vriend heeft zich teruggetrokken omdat ik telkens weer van gedacht verander :o

wie kan mij helpen om de knoop door te hakken? heb hier een afbeelding van onze trouwkaart (zelf ontworpen)
http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560103_414564901902453_100000468405488_1605227_776200954_a.jpg

2

Re: kan maar niet kiezen hoe ik mijn trouwtaart ga maken

Hoi

Als 1ste proficiat met jullie huwelijk. Ik zou de basiskleur van de taart lichtblauw maken met bloemen in het roze, rode hartjes en de taartrand afwerken met een donker blauwe band en eventueel strik.
En dan natuurlijk een topper van de vogeltjes met jullie namen in het roze

3

Ik zou kiezen voor een basiskleur in wit of lichtblauw. dan de onderste 2cm van elke laag met het stippenpatroon dat jullie gebruikt hebben voor de kaart. Dan jullie namen op 1 van de lagen en de vogeltjes boetseren als topper...

Succes en een hele fijne dag gewenst

Proost!

4

Ik vind het idee van Annalies helemaal geweldig !

Groetjes, Conny

5

cbuckens schreef:

Ik vind het idee van Annalies helemaal geweldig !

dank je!

Proost!