Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best wel een beetje trots op dit taartje ( veel foto's)
zooooo lief! Erg mooi hoor!
Heel mooi
. Ik wil die baby in de bol ook nog gaan maken. Gelukkig krijg ik er dit jaar wel de kans voor
.
Ik vind 'm lief!
Heel lief! Hij staat ook nog op mijn lijstje!
Hij is erg leuk geworden!
Vraagje waar vele van jullie antwoord op zullen hebben, maar ik dus nog niet dus gooi hem hier maar neer.
Het lint rondom de taart, hoe maak je die vast? Gewoon een knoopje erin leggen of anders?
Het zal wel super simpel zijn, maar ik kom er niet op hihihi.
ik plak zelf mijn lint vast met royal icing, (over mekaar heen) ik weet niet hoe ze het hier heeft gedaan 
Hij is erg leuk geworden!
Vraagje waar vele van jullie antwoord op zullen hebben, maar ik dus nog niet dus gooi hem hier maar neer.
Het lint rondom de taart, hoe maak je die vast? Gewoon een knoopje erin leggen of anders?
Het zal wel super simpel zijn, maar ik kom er niet op hihihi.
Ik plak met wat ik voor handen heb. In dit geval was het een heeeeeel klein puntje botercreme.
je mag zeker trots zijn op het taartje hoor!!
ahhh echt super schattig,dat babytje is echt lief
Ondanks dat er dan misschien al veel voorbij gekomen zijn vind ik hem wel enorm schattig. Je mag er zeker trots op zijn!
Tnx lady's!!!
Hier mag je zeker wel trots op zijn! wat een schattige taart
Hier mag je zeker wel trots op zijn! wat een schattige taart
Tnxx
Dank jullie voor de tips!
Dus eigenlijk plakken met wat je maar hebt! Ok, binnenkort toch maar eens proberen dus!
Heel erg mooi ik hoop ook nog eens z,n taartje te maken maar ik ben altijd een beetje bang dat de langevingers zacht worden of heb ik dit verkeerd en bekleed je de taart eerst of plak je ze tegen de bc aan 
Heel erg mooi ik hoop ook nog eens z,n taartje te maken maar ik ben altijd een beetje bang dat de langevingers zacht worden of heb ik dit verkeerd en bekleed je de taart eerst of plak je ze tegen de bc aan
lekker gemakkelijk de vingers direct tegen de BC aan plakken. En ik heb de vingers vlak voor het brengen op de taart geplakt. Dan zijn ze iig nog vers als ik ze er op doe en als de taart geleverd wordt!!!
Suc6!!!
zo super schattig!!! en wat is de vulling als ik vragen mag?
zo super schattig!!! en wat is de vulling als ik vragen mag?
2 lagen vanillie BCM met roze/witte muisjes en 1 laag aardbeienconfiture.
leuk 
die ziet er erg mooi uit 
trots mag je zekers zijn, wat een mooie taart. Erg orgineel
groetjes, Peet
dank u dank u 
Wat een schatje! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best wel een beetje trots op dit taartje ( veel foto's)