1 Laatst bewerkt door monique69 (29-03-2012 10:03)

Onderwerp: ik weet t ff niet..graag jullie mening

ik ben een taart aan t maken voor een mannelijke collega die weggaat. nu heb ik voor bovenop een vrouwtje gepuzzeld en een mannetje achter zijn buro. nu zit ik ff met de onderkant...zal ik een bloemenrandje maken..of is dat niet leuk voor een man..of met balletjes..wat vinden jullie...alvast bedankt voor jullie mening

2

Re: ik weet t ff niet..graag jullie mening

Persoonlijk vind ik bloemetjes niet echt 'mannelijk' om het zo maar te zeggen. Maar misschien is het een man die juist van bloemen houdt... dan is het weer anders.

Ik zou dus eerder voor de balletjes gaan of een gladde rand (soort lint) maken van marsepein/fondant om er langs te doen. Dit 'lint' kun je natuurlijk ook nog bewerken door er een stuctuur in aan te geven.

Nog een optie is om er een blaadjes rand langs te maken ipv bloemen. Maar als die verder nergens meer op de taart terug komen...
weet niet wat voor werk hij deed misschien kun je daar nog iets mee?

Succes!

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

3

Wil je persé een randje?
Kun je niet een glad randje doen en verder doorboven verdeerld een pen, boek enz?

Spulletjes die op een buro voorkomen en die herhalen aan de zijkant van de taart..

Succes

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

4

:think: bedoel je de hele zijkant of alleen een onderrand?

* 2 gedraaide strengen, als een soort touw als onderrand?
* zo'n wybertjespatroon langs de hele zijkant?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

ja ik vond bloemen ook nie zo mannelijk..nee die buro dingetjes zijn wel leuk maar komen nergens terug geen plek meer voor.. t idee van carien is ook leuk..maar ben ondertusse maar balletjes gaan draaien..tnx voor jullie ideetjes. ben dr nog helemaal uit maar als ie klaar is zal ik m showen :)