1

Onderwerp: Reuze Kaatje ;-)

Naar een idee van Debbie Brown (baby cakes).

http://www.mijnalbum.be/Foto-8TLCZB4J.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-8IMSVLHX.jpg

Re: Reuze Kaatje ;-)

Wauw,Mooi Reuze Kaatje!!!!

Goed gelukt hoor! :thumb:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

3

Superleuk! Is het allemaal cake, biscuitdeeg of is het hoofd van rice crispies?

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Wauw!

5 Laatst bewerkt door cuppie cuppie (29-03-2012 11:33)

Krystle schreef:

Superleuk! Is het allemaal cake, biscuitdeeg of is het hoofd van rice crispies?

Hoi Krystle,
Het hoofdje is ook van cake. (2 blandaschaaltjes - gelukkig waren ze er goed uit gekomen) Maar de fondant ging er niet zo geweldig rond. Enorm veel plooien. Met als gevolg dat ze precies acne had :lol: Dus heb ik ze met een heel dun lapje fondant "gefacelift" En de andere plooien verdoezeld met haren.
Ze waren heel tevreden ;)

Ik wilde het wel doen met rice crispies maar ik dan nergens alleen witte marshmellows vinden. Weet jij dat misschien?

@cuppie cuppie:
Het moeten niet per sé witte zijn hoor!
Ik gebruik ook vaak de roze...
:thumb:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

aubainmarietje schreef:

@cuppie cuppie:
Het moeten niet per sé witte zijn hoor!
Ik gebruik ook vaak de roze...
:thumb:

Dan ga ik het binnenkort meteen uitproberen :Y

Waaaauw, vet gaaf zeg!!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

9

Thanks voor je reactie! Dan is het lijfje zeker ook cake? En is die gevuld? Sorry voor al die vragen, maar ik wil ook al zolang een figuur maken met een "taarthoofd", maar ik durf het iedere keer niet, omdat ik bang ben dat de boel instort!

Trouwens, ze verkopen bij de AH volgens mij witte marshmellows van de euroshopper, maar weet het niet zeker. Waar koop ik die rice crispies eigenlijk?

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Krystle schreef:

Thanks voor je reactie! Dan is het lijfje zeker ook cake? En is die gevuld? Sorry voor al die vragen, maar ik wil ook al zolang een figuur maken met een "taarthoofd", maar ik durf het iedere keer niet, omdat ik bang ben dat de boel instort!

Trouwens, ze verkopen bij de AH volgens mij witte marshmellows van de euroshopper, maar weet het niet zeker. Waar koop ik die rice crispies eigenlijk?

Ja het lijf is ook cake gevuld met botercrème en aardbeienjam. Ik heb er wel een grote dowel in gestoken! Door het randje op het lijf bleef het hoofd natuurlijk wel beter liggen. Ik had er ook heel veel schrik voor!
De rice crispies (Kellogs) kun je volgens mij bij elke supermarkt kopen. En ik denk zeker bij de AH. Maar ik ga daar nooit winkelen (Kwoon in België) dus kben niet zeker

11

Hartstikke mooi zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!