1

Onderwerp: Met veel verdriet

heb ik deze taart gemaakt voor mijn nu nog collega's.(ik heb namelijk over 2 dagen geen baan meer  :( )
Nu hebben hun een vergadering waar ik niet bij wou zijn, en omdat ik het heel moeilijk vind om met mijn emoties om te gaan heb ik om hun te bedanken deze taart gemaakt.
Ik had 1 collega ingelicht en zij zou de taart geven aan de rest, want tja ik zit nu dus thuis.
Niet perfect gelukt maar wel met heeeeel veel liefde gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDWEVSJB.jpg

En ik had er ook nog een briefje bij gedaan met deze tekst:

Lieve Allemaal!!!!

Omdat ik volgende week niet meer jullie collega ben en daardoor mijn gevoelens niet zo goed onder controle heb, vind ik het heel moeilijk om iedereen persoonlijk te bedanken, vandaar dat ik deze taart voor jullie met heel veel liefde heb gemaakt!!!

Bedankt voor de super leuke tijd die ik met jullie gehad heb!!!
Bedankt voor alle dingen die jullie mij geleerd hebben!!!
Bedankt dat jullie mij zo goed in jullie team ontvangen hebben!!!
Bedankt voor alle steun, als ik een dipje had!!!
Bedankt voor alle liefde die ik van jullie mocht ontvangen!!!
Bedankt voor de afgelopen 2,5 jaar die jullie in mijn leven waren!!!
Bedankt voor alles!!!

Ik hoop dat jullie lekker van de taart zullen genieten en nog even aan mij denken!!!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Linda

2

Re: Met veel verdriet

Wat ontzettend lief.
Het is een mooie taart! Sterkte

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

3

nou wat een mooie taart meid! je mag trots zijn erop!
balen dat je bij je baan weg bent , denk dat je collega's ook wel even moesten slikken bij de taart met verhaal
knuffel!

4

Dat je de taart met liefde gemaakt hebt dat is te zien. Ziet er goed uit  :thumb:
De kleuren combinatie is echt top !!!!
Wat een lief gebaar.
Heb je nog gehoord wat je (collega's) ervan vonden ?

Heel veel sterkte !!!!

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

5

Wat een mooie taart en wat een mooi gebaar. Als ik het zo lees heb je er echt een mooie tijd gehad. Afscheid nemen doet pijn, maar met zulke fijne collega's helemaal.
Bij ons ook reorganisatie, ik mag wel blijven en anderen moeten weg, echt zo'n rot situatie en rot sfeer. Wees trots zoals jij naar deze periode terug kan kijken.
Wens je heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan!

6

Hier nog zo iemand.. wilde het ook op deze manier gaan doen.  Al heb ik nog iets langer de tijd om afscheid te nemen. Herken je verhaal zo.. helaas.
Laat je tranen maar gewoon lopen, dat werkt het beste.
Ik hoop dat je terug kan kijken op een gezellige, leuke periode

7

Dank jullie allemaal voor de mega lieve woorden, ik heb nu weer een brok in mijn keel en probeer mijn tranen binnen te houden  :s
Het is gewoon een super rotte situatie,want als je ergens op je plek zit dan wil je daar echt niet weg.
Maar ik kijk met veel plezier terug op de laatste 2,5 jaar en dat is een geschenk wat niet iedereen mag meemaken helaas.
Ik mag vandaag en morgen nog flink genieten van alle kindjes en mijn lieve collega's en dan zit het er helaas op.

8

super mooie taart en een mooie tekst.

sterkte !

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

mooie tekst..

herken het..

ik heb in augustus geen baan meer.. maar wordt nu al niet ingezet (deze maand) ivm 0 uren contract.. 3 jaar gewerkt.. en dan moet je weg.. want ja wie krijgt er tegenwoordig nog een vast contract

ik ga denk ik cakepops maken want de dames houden niet van fondant

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

10

Linda, supermooie taart hoor. Mooie kleuren!

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, wil misschien ook een taart of cupcakes gaan  maken. Ik krijg nu af en toe al bijna tranen als ik denk aan mijn laatste werkdag over een week of 4. Wat jij hebt geschreven is bij mij precies hetzelfde.

Maar je taart is geweldig hoor!

11

Wat een ontzettend lief gebaar!!! Ik weet zeker dat je collega's er blij mee zullen zijn en jou ook gaan missen!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

12

Owh  :(  wat een verhaal, echt een rot situatie, maar je collega's gaan deze taart helemaal super vinden, dat staat vast !!

13

Hele mooie taart maar helaas voor een vervelende reden.....
Over een maand zal ik om dezelfde reden een taart maken voor mijn collega's. Volgens mij werk jij ook in de kinderopvang?

14

Dank jullie voor alle super lieve reacties!!!

Maar ik schrik er wel van hoeveel meiden er hier dadelijk ook geen baan meer hebben, echt niet normaal zeg!!

Iedereen heel veel succes met jullie verdriet en hopelijk vinden we allemaal snel een nieuwe leuke baan!!!

crisis he.. en dat de regering bepaalde regels maakt om te bezuinigen helpt ook niet vermoed ik..  want daardoor raken mensen hun baan kwijt waardoor ze minder hebben om uit te geven..

en zo gaat het spiraaltje naar beneden..

ik werkte in een winkel dus dat zegt genoeg

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

16

Leuke taart, lief gebaar, mooie tekst erbij. :thumb:

Sterkte met het (heel herkenbare) verdriet.
Hopelijk krijg je snel weer een leuke job!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

17

Verdrietige reden om zo een mooie taart te maken :(

Begrijp me goed hoe je je voelt! Veel sterkte!

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

18

Wat een lieve tekst en super dat je zo'n mooie taart voor je collega's hebt gemaakt!

19

Tjeetje, ik schrik er gewoon van dat er zoveel ontslagen vallen.....erg verdrietig gewoon en vooral als je daar echt op je plek zat...sterkte...
Maar je taart is wel echt super geworden !

20

Dank jullie allemaal, het doet me super goed om zoveel lieve woorden te lezen!!! :thumb:

21

Meid wat lief om je collega's zo te bedanken.  En ook heel herkenbaar. Ook ik zat ooit zo verdrietig thuis na 25 jaar fulltime werken .. samen met 80 man ontslagen door de recessie. En nog twee huizen/hypotheken.. "geen 20 meer.." kortom drama.

Maar nu het positieve om jullie op te beuren...

In die 1,5 jaar heb ik zeker 150 brieven verzonden, ik heb mijn pme master gedaan, veel taartjes gemaakt (heerlijk gedachten verzetten) en mijn NIMA A gedaan. Daarnaast een stage gezocht om ervaring op te doen en uiteraard terrasjes en bakkies koffie met vriendinnen gedaan... en toen werd ik uit 70 kandidaten aangenomen op een baan. Ik heb sinds vorige maand een vaste aanstelling. En ik heb er echt een betere job door gekregen. Ik heb maar twee dipjes gehad in die tijd gewoon omdat ik alles deed wat ik leuk vond maar waar ik normaal geen tijd voor had.

Sterkte en blijf vooruitkijken en ontdek wat jij graag wilt...  :)

Groetjes Ellen

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

22

mooie taart...heel veel sterkte verder.Hopelijk heb je snel wat nieuws gevonden.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

23

Heel mooie taart. Een lief gebaar van je.  :thumb:
Ook voor mij heel herkenbar. . . . helaas.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

24

jeetje meiden, wat een rotsituatie!

maar wat een mooie taart in een super kleur

25

Wat een verdrietige reden voor een taartje. Ondanks dat is hij wel heel mooi geworden! Sterkte meid.