Onderwerp: Wie klopt daar op mijn huisje?
Weet niet of hij hier goed staat. Maar volgde recent de workshop antieke huisjes van Annelies. Ik vond hem zo leuk dat ik het resultaat graag even met jullie deel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Wie klopt daar op mijn huisje?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet niet of hij hier goed staat. Maar volgde recent de workshop antieke huisjes van Annelies. Ik vond hem zo leuk dat ik het resultaat graag even met jullie deel
wauw!!!
Wow, wat een prachtige creatie....
Maar ik denk dat je idd hier niet goed staat (weet het niet zeker). Ik zal je even melden...
OMG, ik ben dól op deze Anton Pieck-stijl!
Wat heb je dit ongelooflijk kunstig gedaan, ik weet gewoon niet wat ik verder moet schrijven....
Wow, wat gaaf. Mooi gedaan.
Wat lijkt me dat leuk om te maken.
wow wat mooi!! waar heb je het van gemaakt? koek/fondant?
Net als de anderen zei ik ook al: WAUW!!!
Wat een kunstwerk!
*kloink*
(raapt kaak op van de grond)
dat is gewoon ... wauw ....
ik heb er al verschillende voorbij zien komen, maar het blijft elke keer weer leuk om naar te kijken, ze zijn ook allemaal steeds weer anders... echt superleuk! lijkt mij ook een hele gave workshop om te doen, wel veel en hard werken he
*sprakeloos*
Is dit om op te eten? Niet te geloven.
prachtig..
zeker weten
<-----------------Is er stil van...
Waar is het van gemaakt???
hoe groot is het geheel trouwens? (of hoe groot is de onderplaat?)
.........................Hoe krijg je het voor elkaar. Geweldig!!!!
Mooooooi!!!! Maarre, ik heb je ook even gemeld, want dit lijkt me toch echt wel een prachtig 3D ontwerp
wauw die ziet er heeel mooi uit, knap gedaan
Prachtig! En zeker 3D
[MOVE] --> 3D rubriek dus
maar dit is toch geen taart? of zie ik het nou verkeerd
Nee, daar twijfelde ik ook al over nadat ik hem had verhuisd Maar volgens mij is-ie wel iets groter dan gewoon los suikerwerk...?
klopt..
maar dat zijn wel meer dingen van annelies..
en die werkt niet met taart
Ooooh is dat een taart? Ik mag toch hopen dat het een dummy is, veeeel te mooi om op te eten!
Ho leuk zoveel reacties
Zit op mijn werk dus nu even geen tijd om ze allemaal te lezen, maar even snel reageren op de laatste.
Marianne en Pennyroyaltea:
Daarom dat ik ook zei dat ik niet goed wist waar hij thuishoorde. Er zit geen cake of koek in dus in die zin valt hij onder los suikerwerk, maar of hij onder de noemer klein en fijn valt????? Hij staat op een onderbord van 30 bij 30 cm.
Ofwel moet er een nieuwe rubriek bij: los suikerwerk vanaf 1 kilogram ofzo
En alle eer gaat naar Annelies hoor. Het is echt een aanrader om te volgen!!
Weet je zeker dat je de goeie foto's hebt geplaatst??????? IS DIT TAART??????????????????????? ECHT?????????????? WAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Wie klopt daar op mijn huisje?