1

Onderwerp: Lila Loa's cookie contest

Mijn favoriete Amerikaanse koekjesblogster heeft een koekjes wedstrijd uitgeschreven. Tot 5 mei kan je je inzending mailen. De prijzen zijn echt geweldig! Precies dat wat je altijd al wilde hebben als koekjesversierster.
Het is een wereldwijdewedstrijd dus misschien dat iemand hier een poging wil wagen? Het is de bedoeling dat je een cadeau met strik vorm decoreert als iets wat vooral niet op een cadeau met strik lijkt.
http://lilaloa.blogspot.com/

2

Re: Lila Loa's cookie contest

Daar gaat mijn ieniemienie kansje om te winnen... Gooit ze het hier op het fórum... *zucht*

;)

3

Wat een hilarisch geschreven blog, zelfs als je niets met koekjes hebt is het  erg vermakelijk om te lezen  :lol:

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

4

Haha Kinke, klopt. Ik heb nog nooit iets met Royal Icing gedaan, maar ik lees met heel veel lol haar blog. En als ik eindelijk genoeg moed bij elkaar geraapt heb om een partij Icing in de mixer te gooien weet ik waar ik zijn moet voor leuke ideeën!  :D

5

Oh, Mijke, ik dacht dat je echt een poging wilde gaan wagen :o
Lila Loa schrijft idd met erg veel gevoel voor humor.
Ik heb me vandaag trouwens ingeschreven voor de gastworkshop van de koekenbakkers bij jou. Gezellig! Ik kijk er nu al naar uit.