1

Onderwerp: Koos inspiratieloos, hellup....

Wie kan mij helpen. Ik ga een taart maken voor een meisje dat 21 wordt en helemaal verslaafd aan draw something op de iphone. Maar ook zeeleeuwentrainsterr en haaien verOrger en gek op musical,zingen en theater. Heeft haar eigen productie nu op de planken.....

Het moet wel op een ronde taart van 20 cm.

Graag hoor ik jullie ideeen want bij mij is het even op en kom niet verder als een tekening a la draw free van een zeeleeuw.....

Wie -o-wie

2

Re: Koos inspiratieloos, hellup....

Wat mij meteen te binnen schiet zijn die 'theatergordijnen'. ('het doek' zeg maar) Misschien kun je er iets mee?
Succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Hai ja, dank je, dat schoot mij ook wel te binnen maar dat kan ik nergens mee combineren van de andere dingen toch...... Of heb jij een idee

4

Of een zeeleeuw boetseren met een trainster ervoor, met microfoon in de handen en idd de gordijnen dan. Ook een fluitje om haar hals.
:D Zie het al helemaal voor me.
Succes.

groetjes, peet

5

Hai peet,
Ja dat is ook wat ja, alleen worden die gordijnen dan natuurlijk 3-d en das best lastig.... Maar ik ga eens even verder brainstormen, ik vind t wel n leuk idee. Dank je.

6

Is goed, graag gedaan. En wel je taartje dan ff showen hoe het is geworden :Y

peet

7

Je kan ipv boetseren er ook een puzzelplaatje van maken.
Gewoon de verschillende dingen zoeken, zeeleeuw, meisje al la Blond en de rest en dit uitknippen en plakken tot je er een leuk plaatje van hebt gecreeerd.
Dit weer tot puzzelplaatje maken.

vind het idee hierboven wel erg leuk.
Zou ze dan ook neerzetten op een podium, dus houten planken, idd gordijnen.
Klinkt erg gaaf, benieuwd wat het gaat worden.

I may not be perfect, but i'm always me