Onderwerp: Fancy a cup of tea?
Met een lekkere cakepop van chococake en chocofrosting erbij

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Fancy a cup of tea?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met een lekkere cakepop van chococake en chocofrosting erbij

Wow echt prachtig!
Wat een ontzettend leuk idee, ziet er geweldig uit!
Hartstikke leuk!
Echt heel gaaf! 
wow! echt leuk,is dat een koekje onder die kopjes? of gewoon fondant ?
wow! echt leuk,is dat een koekje onder die kopjes? of gewoon fondant ?
Dank jullie wel allemaal
De schoteltjes zijn gemaakt van fondant met tylose. Ik durfde het met een koekje niet aan. Voorzag een drama met het gaatje voor het stokje 
Wat ben jij toch ongelooflijk creatief met de cakepops.
Prachtig zeg!!!!
Ik sla hem op voor inspiratie als je het niet erg vind.
Jeetje wat een werk, mooi!!!
heel erg leuk!
essyt schreef:wow! echt leuk,is dat een koekje onder die kopjes? of gewoon fondant ?
Dank jullie wel allemaal
![]()
De schoteltjes zijn gemaakt van fondant met tylose. Ik durfde het met een koekje niet aan. Voorzag een drama met het gaatje voor het stokje
Heel erg leuk en mooi!
Wat betreft de koekjes: je zou ze wellicht kunnen bakken met n gaatje erin en daarna met icing of chocolade bevestigen aan de onderkant van je Cakepops. Het gaatje zou zelfs wat ruimer dan t stokje mogen zijn.
Geweldig!!!!
Wat een mooie cakepops!!!!
Wat ontzettend gaaf om dat zo klein te kunnen maken.
Annekehil schreef:essyt schreef:wow! echt leuk,is dat een koekje onder die kopjes? of gewoon fondant ?
Dank jullie wel allemaal
![]()
Heel erg leuk en mooi!
Wat betreft de koekjes: je zou ze wellicht kunnen bakken met n gaatje erin en daarna met icing of chocolade bevestigen aan de onderkant van je Cakepops. Het gaatje zou zelfs wat ruimer dan t stokje mogen zijn.
Dat was oorspronkelijk ook de bedoeling omdat me dat ook lekkerder leek maar de aanvraag was zo op het laatste moment dat ik koekjes bakken niet zag zitten en gaatjes boren in al gebakken koekjes 
geweldig!!!
Wow geweldig! Je wordt een cakepop queen...
Geweldig ! En wat Em schrijft, dacht ik precies hetzelfde 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Fancy a cup of tea?