Re: Vogelhuisje van Zoë Clark
ohhhh wat een plaaaaatje,heel romantisch
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vogelhuisje van Zoë Clark
ohhhh wat een plaaaaatje,heel romantisch
Wat een leuke taart. Prachitg gemaakt
Jol...Het is een plaatje... xx
Wat een schitterende taart! Ik heb trouwens ook even op je website gekeken. Wat een fantastische bruidstaarten maak je! Ik moest er bijna van huilen. En mijn dochter gaat (voorlopig) niet eens trouwen, kan je nagaan.
Wat een schitterende taart! Ik heb trouwens ook even op je website gekeken. Wat een fantastische bruidstaarten maak je! Ik moest er bijna van huilen. En mijn dochter gaat (voorlopig) niet eens trouwen, kan je nagaan.
Dat is wel een heel mooi compliment .
Dank jullie wel voor de reacties. Opslaan voor inspiratie mag natuurlijk altijd, daarom post ik ook.
En Alice: het is echt heel leuk, om te schilderen en helemaal niet zo eng als ik dacht Ik zal echt geen hele schilderwerken gaan maken, maar dit begin is me goed bevallen!
wat een supersuper mooie taart!
mooie taart hoor
lekker romantisch, plaatje !!!
mpbart
Geweldig mooi!
Wat een prachtige taart..kom ik er net achter dat ie ook nog voor die ene hele vriendelijk dame is......oooowat zal ze er blij mee zijn...
1 keer is genoeg
Oh, wat is ie geweldig Jolan! Ik ben ook fan van Zoe, al vergeet ik vaak om te kijken als ik zelf iets mag bedenken. Ik wil ook een keer zoiets prachtigs maken... zucht....
Wauw....wat een prachtige taart! Gewoon een kunstwerkje
Heel erg gaaf gedaan met die geschilderde roosjes. En het fotolijstje en randje staan gelijk ook op mijn verlanglijstje ....heel erg mooi!
Prachtig!! Zoals altijd weer tot in de puntjes verzorgd en stijlvol.
Heerlijk om weer eens een taart van jou voorbij te zien komen! (Of heb ik jouw taarten gewoon steeds gemist?)
Hoe dan ook, je taart is een plaaaaaatje
Respect!!!Kan niet anders zeggen!!!
Prachtig!! Zoals altijd weer tot in de puntjes verzorgd en stijlvol.
Heerlijk om weer eens een taart van jou voorbij te zien komen! (Of heb ik jouw taarten gewoon steeds gemist?)
Door de verbouwing van ons huis, heb ik een paar maanden geen taarten gemaakt, maar ik post niet alles meer
Wauw, wat een beauty zeg, helemaal geweldig!
Echt prachtig!!!
Ik vind de taarten van zoe clark ook zo gaaf!
Ben helemaal weg van je geschilderde roosjes,geweldig!
maar ik post niet alles meer
Ohhhhh flauw hoor!!
Echt een super gave taart!!
Wat een beauty!
Wat een superromantische taart!!
Een prachtige taart!!!! ik wacht nog steeds op de kans om bij jou stage te lopen/ hulpje te zijn hihihihihi
Wat is hij super mooi zeg! Ik houd hier ontzettend van
tjeetje wat een kunstwerk ! Echt vakwerk ! Ik hoop dat ik ooit ook zo goed word als jij !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vogelhuisje van Zoë Clark