Onderwerp: Latta

Ik vraag me iets af...
Overal zie ineens Latta smeren of scoopen...
Wil dit zeggen dat deze boter zo uit het kuipje al zo lekker is dat ie als vulling in een taart gebruikt zou kunnen worden????
Heeft iemand hier al ervaring mee of de Latta boter uberhaupt geproefd?
Groetjes!!!!!!!

2 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (26-03-2012 22:07)

Re: Latta

:Y zo'n 20 jaar geleden bestond het al :+  tijdje weggeweest, en hopla, weer terug! in duitsland kon je het al/nog steeds wel kopen.

hoe het smaakte ben ik vergeten ;)

I never met a calorie I didn't like....

3

Hij heeft niet zo een bijzondere smaak, smaakt wel luchtiger dan "gewone" margarine! Als vulling van de taart zou ik het niet doen, hoewel de structuur er wel goed voor is!

En het is zout!

Groetjes Natasja!

5

ik gebruik 'echte' boter oftewel melkerijboter

6

Als ik me het nog goed kan herineren smaakt het naar gesmolte boter. Maar dat is wel erg lang geleden hoor

7

Toevallig heb ik vandaag op het station een uitdeelportie gehad. Met een mini bagel in een bakje. ;)

Ik vond het best lekker, en dan inderdaad als gewoon broodbeleg laagje. Maar ik zou het nooit in mijn taart stoppen.

~ Never waste a good crisis... ~

Duidelijk!
Bedankt!

Ik moet er persoonlijk niet aandenken dat soort bewerkte margarine te eten (in een taart). Staat echt bol van toegevoegde middelen, weinig boter meer aan. Maar dat ben ik, vind margarine zoiezo niet lekker.... Genoeg mensen die het heerlijk vinden.