Onderwerp: Taartjes voor mijn moeders verjaardag!
Ik heb voor mijn moeders verjaardag eens iets anders gemaakt! Kleine appeltaartjes, kersenkruimeltaartjes en chocolade, caramel muffins.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Taartjes voor mijn moeders verjaardag!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb voor mijn moeders verjaardag eens iets anders gemaakt! Kleine appeltaartjes, kersenkruimeltaartjes en chocolade, caramel muffins.

kun je de recepten doorsturen ?
wat leuk zeg.
Dat is een leuk idee zeg! Ik zou ook heel blij zijn met de recepten 
Heel simpel hoor!
Appeltaartjes:
Ik heb gewoon een appeltaartmix gekocht en de beschrijving van de achterkant aangehouden. Ik vul het alleen niet in een groot bakblik, maar in een muffinbakblik.
Van het deeg maak ik een bolletje en die duw ik in het muffinbakblik. Daarna appeltjes erin en nog sliertjes erover heen. Ik bak ze ongeveer 30 minuten op 165 graden in heteluchtoven. Wanneer de bovenkant goudbruin is, zijn ze klaar.
Kersenkruimel:
Hiervoor heb ik ook gewoon een mix; appelkruimeltaart. Ik vervang alleen de appels voor kersen. Dit is de vlaaivulling uit blik.
Hierbij hetzelfde als bij de appeltaartjes; Klein bolletje maken en die in het muffinblik duwen. Dan de kersen erin en dan de kruimels er overheen.
Zelfde baktijd als de appeltaartjes.
De muffins zijn ook uit een mix van dr. Oetker volgens mij.

Zo die zien er lekker uit. Weer eens wat anders
En zo lekker makkelijk eigenlijk..
Ga zeker receptjes eens proberen!
Yummie Yummie!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Taartjes voor mijn moeders verjaardag!