Onderwerp: Cakepops zonder botercreme en cakepopmaker
Kan ik ook cakepops maken zonder botercreme (daar wordt het zo'n kleffe hap van) en zonder cakepopmaker (want die heb ik niet)
Bijv blokjes cake uitsnijden en die door de chocolade halen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepops zonder botercreme en cakepopmaker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik ook cakepops maken zonder botercreme (daar wordt het zo'n kleffe hap van) en zonder cakepopmaker (want die heb ik niet)
Bijv blokjes cake uitsnijden en die door de chocolade halen?
ik maakt de cake pops altijd met botercreme en dan niet teveel net genoeg dat het plakt en dat je er een bolletje van kan maken en dan die ik ze ff in de koelkast zodat ze wat harder zijn maar je kan het ook met glazuur flush caramel doen
Ik heb het vandaag geprobeerd: blokjes cake op een stokje zonder bc is geen succes.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar heb hier wel eens gelezen over nutella of/en roomkaas.
Zelf gebruik ik ook botercreme, niet teveel, net genoeg. Voor mijn dochter met koemelkallergie heb ik ook wel eens jam gedaan, is wat moeilijker te verwerken maar kan wel.
Je kan de bolletjes ook maken van cake met jam ipv bc.
Dat deed ik voor ik een cakepopmaker kocht
Je kan van alles gebruiken om cakepops te maken. Als het maar plakkerig wordt en de cake tot een bolletje kan brengen.
Zo heb ik het wel eens gemaakt met Nutella of stroop! Nutella vond ik persoonlijk het lekkerst.
Groetjes Marcella
Kan heel goed
Cake of biscuit verkruimelen Ganache er door, en je krijgt heerlijke cakeballetjes of hartjes of vierkantjes die je kunt doorsnijden en dan heb je een coctail offff lego mogelijkheden om te boetseren met cakepops en lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepops zonder botercreme en cakepopmaker