26

Re: Ik zei dat ik het nooit meer zou doen!!...bruidstaart

hij is prachtig!!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

27 Laatst bewerkt door djehr (21-03-2012 20:36)

Net terug van een heel erg leuke ochtend. Samen met een vriendin heb ik de taart opgezet en het huis een beetje versierd terwijl het bruidspaar in het stadhuis was (tsja...je kunt nu eenmaal niet op 2 plaatsen tegelijk zijn).
Als eerste kwam de mams van de bruid binnen en die kreeg spontaan tranen in de ogen bij het zien van de taart. En toen mijn vriendin 10 minuten later binnen kwam idem dito  :lol: . Wat een geweldig mooi moment en wat een voorrecht om dat mee te maken. Ben echt superblij dat ze de taart mooi vonden en dat ik hun we-doen-niets-bijzonders dag toch een beetje specialer heb kunnen maken.
Hier schrijft een blij en tevreden mens  :D

28

Hoi Djehr,

Mag ik vragen welk lettertype je hebt gebruikt voor de namen?

En wat is hij prachtig! Ik ben bevooroordeeld aangezien rood mijn lievelingskleur is!

29

krizzie schreef:

Mag ik vragen welk lettertype je hebt gebruikt voor de namen?

Dat is de FMM Alphabet tappits Lower Case (de eerste letter van de namen en de cijfers is de uppercase).

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-198.html
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-133.html

Vind het een mooi strak lettertype. In het begin vond ik het wel lastig om mee te werken. Maar tegenwoordig gebruik ik gumpaste omdat je dat zo lekker dun uit kunt rollen. En leg ik een stukje huishoudfolie over de gumpaste heen en druk ze dan uit. Gaat perfect  :Y

30

inderdaad, een letter zonder teveel poespas en past mooi op je taart

bedankt!

31

Mooi :thumb:

32

Hij is prachtig!

Deze had ik gemist...hij is prachtig :thumb:  :thumb:

Ik dacht eerst jemig wat veel taart voor 20 man, maar nu na beter lezen zie ik dat je dummies hebt gebruikt.

Mooi gedaan!  :thumb:

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

35

Ik had 'm ook gemist: Mooi!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

36

thanx voor de complimenten  :o  en ja...lijkt inderdaad heul veul taart voor 20 personen (werden er uiteindelijk toch 28, dus was blij dat ik ruim gerekend had). Maar vind een 4-laags bruidstaart altijd zo mooi. Dus dan zijn dummies superhandig...al is het alleen maar voor het effect!

37

djehr schreef:

thanx voor de complimenten  :o  en ja...lijkt inderdaad heul veul taart voor 20 personen (werden er uiteindelijk toch 28, dus was blij dat ik ruim gerekend had). Maar vind een 4-laags bruidstaart altijd zo mooi. Dus dan zijn dummies superhandig...al is het alleen maar voor het effect!

Idd ook beter te veel dan te weinig. Heb nog maar pas gelezen dat je 2 dummies gebruikt had dus dan valt het ook nog wel mee. Ik heb nog nooit een dummie gebruikt maar nu ik zie hoe mooi jou grote stapeltaart is, ga ik het misschien ook eens doen.

38

Het leuke van de dummies is dat je het toptaartje kunt bewaren. Mijn vriendin heeft hem op een taartplateautje onder een stolp gezet. Echt leuk  :Y