26

Re: baby jongen fb altijd welkom!

creabea schreef:

Ilse,
vraagje , smooth jij de plak als je hem helemaal uitgerold heb voordat je hem op de taart leg?

Ja inderdaad. Eerst mooi strak smootheren, de fondant op de taart en opnieuw smootheren.

:)

27

ilse thanks voor de tip ! bekijk het reslutaat maar bij taarten parade haha

zowiezo nu dikker gehouden de marsepein en geen verveleende scheuren! alleen 2 plooien deden irritant maar toen ik ze korter afscneed ging dat ook een stuk beter! dus thanks! ladies!

28

ik vindt 'm echt heel leuk,
alleen een ding (maar dat ligt denk ik meer aan mijn smaak) ik denk dat ik hem leuker vind als je de hele onderkant met bolletjes had gedaan ipv een paar en daarna een leeg stuk, dat vult hem meer op. maar als dit pas je 5e taart is, vind ik het heel knap!

29

duivenkiller schreef:

ik vindt 'm echt heel leuk,
alleen een ding (maar dat ligt denk ik meer aan mijn smaak) ik denk dat ik hem leuker vind als je de hele onderkant met bolletjes had gedaan ipv een paar en daarna een leeg stuk, dat vult hem meer op. maar als dit pas je 5e taart is, vind ik het heel knap!

dat mag hoor ik vraag ook om fb en ik dacht nog eraan om dat te doen maar was bang dat het te zou worden , maar ik neem het mee! thanks!