26

Re: It's us!!!!!

what happens on travels, stays on travels

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

27

Fantastische taart!

28

wat een geweldige taart echt super leuk!!!
groetjes Taartinnetje

29

Geweldige taart!!!

Groetjes, Virginie

30

hij is echt supergaaf!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

31

prachtig!!

32

Wauw!! Helemaal super!

33

bedankt voor de leuke reacties! zal eens kijken of ik wat detailfoto's kan plaatsen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

34

tja dit kost eerst veel tijd om naar te kijken voordat ie gegeten kan worden :lol:  of is het een dummie

Groetjes Marjon

35

Ben vooral benieuwd wie ons 'herkent' op de taart

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

36

ja daar ben ik ook benieuwd naar ja kat!!!

en marjonz, het is een dummie :) hij zal bij wendy ergens een mooi plekje krijgen :)

groetjes Tirza     

37 Laatst bewerkt door Adrienne (25-03-2012 13:08)

Kadohke schreef:

Ben vooral benieuwd wie ons 'herkent' op de taart

Mag ik, mag ik??! :D

Van onderaf: De heks dat moet Nathalie zijn, dan een schilderijtje die ik niet weet, die naast de wc Lune ( Hoewel ik niet snap dat ze niet wast blonder is? :think: ) vanwege de telefoon :+, met die prachtige bloem uiteraard Jacqueline, de stippenzetter, is Bien, en op-de-kop is Tirza, met haar schoentje. De oranje hoed en het schilderijtje moet ik passen, dan natuurlijk Wendy, en bovenop Yvette en Katja.

Krijg ik punten? :+

Ik ben trouwens ook benieuwd of ieder zichzelf gemaakt heeft of ieder een ander! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

38

nou adrienne, je zit heel goed, maar het klopt niet helemaal! goed letten op wie er op de schilderijtjes staan, dan kom je er vast achter wat niet klopt :)

groetjes Tirza     

39

ah dat kan je niet zien bedenk ik me... nog wat foto;s erbij plaatsen

groetjes Tirza     

40

tipsytaartje schreef:

nou adrienne, je zit heel goed, maar het klopt niet helemaal! goed letten op wie er op de schilderijtjes staan, dan kom je er vast achter wat niet klopt :)

Hihi, dan wacht ik nog even op de close-ups ;)

Ik vind het echt een mega-super-goed project: vooral omdat het plezier en de lol ervan af spat!  ( los van de onmiskenbare talenten van de maaksters!) :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne

41

Ah, eentje heb ik al gezien: Pluun staat op het schilderij! Dan is er denk ik nog Ilse, maar daar ken ik geen gezicht bij :nooo. Nummer 11 en 12??   :think:   :think:  :think:  Het is echt raad-je-plaatje zo!!  :lol:

Groetjes, Adrienne

42

Geweldig

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

43

Adrienne schreef:

Ah, eentje heb ik al gezien: Pluun staat op het schilderij! Dan is er denk ik nog Ilse, maar daar ken ik geen gezicht bij :nooo. Nummer 11 en 12??   :think:   :think:  :think:  Het is echt raad-je-plaatje zo!!  :lol:

ja zo klopt ie, en die raad-je-plaatje die namen staan onder de schilderijtjes, maar die zie je zo niet goed genoeg :) petje af adrienne!

groetjes Tirza     

44

Geweldig, moet vast een leuke dag zijn geweest  :thumb:

Geweldig!!

46

:D  :D Leuk!!!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

super leuk! had hem op diverse fb pagina's al voorbij zien komen.
Echt gaaf!

Tirza ondersteboven?

Groetjes Natasja!

ow spuit 11

Groetjes Natasja!

49

Wat leuk al die reacties! Ik moet zeggen ... ik zag 't allemaal niet zo zitten: actief freubelen op 'n freubeldag ... dat was toch niet de bedoeling???  :lol:
Maar gaandeweg werden sommigen :+ steeds fanatieker en eigenlijk hadden we nog uuuuuuuren door kunnen gaan. Kortom Bien: thanks voor de inspiratie!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

50

Hahaha, hij is super, alleen die wc al. Op dat schilderij erbij is natuurlijk pluun, maar wie zit er naast de wc? Big M?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl