1

Onderwerp: Iemand nog een ideetje

Ik heb nu al meerdere dagen het topic doorgespit naar ideeen en al zoveel gelezen dat ik het even allemaal niet meer weet haha...

Ik ga zaterdag 2 taarten maken.
1 Rose voor dochterlief met als vulling mascarpone/aardbeienjam en dan op de 2e laag denkelijk verse aardbeitjes.
1 cars taart voor zoonlief en was het denken aan een chocolademousse vulling met witte choco raspels. (gelezen in ander topic)

Nu is mijn vraag eigenlijk heel simpel.
Doen jullie dan 2 lagen. Dus 1 laag alleen met witte choco raspels of doen jullie daar dan nog iets bij????

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

2

Re: Iemand nog een ideetje

Ik denk dat je de chocoraspels door de mousse moet doen, lijkt mij anders te droog.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

2 à 3 lagen;

bij 2:
1x met mousse/crème met nog een laag met laagje jam oid.

bij 3:
2x mousse/crème en 1x jam/harde choc/...

Ik zou een laag met alleen aardbei doen, dan 2 lagen mousse, waarbij 1 laag met de aardbei erbovenop.
Bij de chocmousse: die 2x en in 1 of beide lagen de rasp erover.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ik ben nog neit zolang bezig met taarten maken dus ik mag al blij zijna ls ik de taart 2x krijg doorgesneden haha....

Dus 1 taart: 2 lagen. 1 laag mascapone/jam en 1 laag aardbeitjes of aardbeijam is goed idee???

Bij 2e taart: denk dat ik dan ga voor 1 laag en dan chocolademousse met witte chocoraspels erdoorheen.....

Thanx voor de snelle antwoorden, kan ik tenmisnte mijn boodschappenlijstje compleet maken haha....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery