1

Onderwerp: Bekleedleek

Ola!

ik ben een totale leek in het bekleden van taarten (ik hou niet zo van fondant/marsepein).. Taarten bakken doe ik wel veel.

Toch wil ik vrijdag (als we kampioen worden) een taart bakken en bekleden voor mijn team..  Mijn vragen waren daarom: waar kan je het best mee beginnen? fondant of marsepein? en hoeveel heb je nodig voor een standaardmaat taart? en waar kan je dan goede en niet al te dure kopen?

zaterdag wil ik 50 cc maken voor mijn tante, maar had nog een vraagje over de botercreme.. zakt dat niet in als je het er al eerder op doet? dat gevoel heb ik namelijk:(..

Sorry als de antwoorden al ergens op het forum staan, heb tot pagina 20 doorgekeken volgens mij, maar kon telkens net niet de antwoorden vinden op de vragen die ik heb..

2

Re: Bekleedleek

Ik denk dat je het beste de zoekfunctie boven aan de site kunt gebruiken.
En voor hoeveelheden kan je links in de tabellen heel veel info vinden.

Ohja, en welkom om het forum.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Dankjewel:).. Ik hoop dat het wat gaat worden;)

4

Ik werk zelf alleen met marsepein, dat vind ik lekkerder, dus het heeft veel met je smaak te maken waar je mee bekleed.
Hoe bedoel je dat de bc inzakt? Wil je daar toeven ofzo mee spuiten op de cc?

Trotse mama van Tim en Cas!

5

ja, wil idd toeven gaan spuiten.. of iig proberen te spuiten ;)

6

Botercreme stort niet in.

Bekleden afhankelijk van wat je lekker vind met fondant of marsepein. Beiden zal moeilijk zijn er netjes op te krijgen zonder ervaring en/of workshop en/of wat how to's bekeken te hebben.

Succes ermee.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie