Re: Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...
Wat mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...
Een schitterende taart! Wauwie.
Ik hou helemaal niet van spuitwerk, maar deze taart is prachtig! Zeker een eerste prijs waard! En groetjes uit Willemstad Carina.
Ook wij hebben mee gedaan maar jullie hebben met recht gewonnen, ook wij waren zeer onder de indruk van jullie taart en zagen dat daar idd enorm veel uren maar zeker ook zeer veel vakkudigheid bij zijn komen kijken, nogmaals klasse
hij is prachtig liselot
Prachtig.... echt zo mooi!!! 
Wow, heb zoveel ontzag voor taarten met icing, extensions enzo, zo fragiel en breekbaar. Werkelijk een schitterende en originele taart meiden! Gefeliciteerd!
Leuk!!!!!
Ik zag net een stukje in de krant staan, had dit topic helemaal gemist!
Gefeliciteerd meiden, hij ziet er mooi uit hoor!
Geweldig!!
Leuk!!!!!
Ik zag net een stukje in de krant staan, had dit topic helemaal gemist!
Gefeliciteerd meiden, hij ziet er mooi uit hoor!
dank je wel voor je complimentjes. Tja je kanniet alles in de gaten houden hè!! geeft niks hoor. Ik mis hier ook heul veul 
..............................................................
wow, ik heb een heel tijdje met open mond naar jullie kunstwerk zitten kijken.
Wat een beauty! Wat veel (ook extra) werk, chapeau!
Proficiat met jullie 1e plaats!
Zijn er ook detailfoto's van?
Wat erg dat er beschadigingen zijn gemaakt.
Volgende keer schrikdraad tussen taarten en publiek? 
de detailfoto's heeft lieselotte. Ik heb de taart
schrikdraad is wellicht wel een goede oplossing

de detailfoto's heeft lieselotte. Ik heb de taart
![]()
schrikdraad is wellicht wel een goede oplossing![]()
Hopen dus dat Lilo dit leest en detailfoto's plaatst (please?)
En dat schrikdraad moet niet te dichtbij, anders krijgt het publiek zo'n optater dat de taarten van de tafel zwiepen. 
gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
komt het idee uit het boek van Eddy spence???? daar staat volgens mij bijna hetzelfde prieeeltje in ... echt geweldig ,,, heel veel werk. heb hem nog steed niet af. durf hem niet eens op te pakken.
Erg knap!
Carina schreef:de detailfoto's heeft lieselotte. Ik heb de taart
![]()
En dat schrikdraad moet niet te dichtbij, anders krijgt het publiek zo'n optater dat de taarten van de tafel zwiepen.
Lilo leest ook mee
, zal later even kijken of ik wat kan plaatsen, moet ze dan ook nog even in MijnAlbum zetten etc.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
![]()
komt het idee uit het boek van Eddy spence???? daar staat volgens mij bijna hetzelfde prieeeltje in ... echt geweldig ,,, heel veel werk. heb hem nog steed niet af. durf hem niet eens op te pakken.
Klopt, het prieeltje komt uit het boek van Eddy Spence. Het vele werk komt inderdaad doordat het zo breekbaar is en dat je er dus rekening mee moet houden dat het best wel eens kan breken... Haha, zo min mogelijk aankomen dus!
Ik weet hoeveel tijd en geduld het spuitwerk kost. Petje af voor jullie, het is echt prachtig en jullie hebben terecht gewonnen 
Wauw! en gefeliciteerd uiteraard! 
Hertje schreef:Carina schreef:de detailfoto's heeft lieselotte. Ik heb de taart
![]()
Lilo leest ook mee
, zal later even kijken of ik wat kan plaatsen, moet ze dan ook nog even in MijnAlbum zetten etc.
Nog even een keer mezelf quoten en hierbij melden dat ik een paar detailfoto's bij geplaats heb in de beginpost!
Wauw, wat een prachtige taart is dit..schitterend gemaakt, knap.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de eerste prijs.
Dank voor het plaatsen van de extra foto's!
Prachtig, die details! 
Prachtig!!! 
Onwijs gaaf!!
Gelukkig hoeft dit kunstwerk niet aangesneden te worden 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...