Onderwerp: Wilton Icing Colors
Ik heb net een icing set gekocht van wilton alleen wist ik niet dat er een datum op stond wanneer het op zijn.
Daarom vraag ik aan jullie wat is het gevolg als je over die datum heen gaat en je wilt het gebruiken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wilton Icing Colors
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net een icing set gekocht van wilton alleen wist ik niet dat er een datum op stond wanneer het op zijn.
Daarom vraag ik aan jullie wat is het gevolg als je over die datum heen gaat en je wilt het gebruiken
meestal niet zo heel veel. Vaak staat er op dat ze de kwaliteit niet meer kunnen garanderen. Als je je taarten verkoopt is het niet zo netjes als je het over de datum gebruikt.
Maar wij hebben thuis kleurstof die denk ik al wel meer dan 30 jaar oud is, en we gebruiken het nog wel eens, en we leven allemaal nog, dus als het er nog goed uit ziet en niet funky ruikt en voor eigen gebruik is, geen probleem volgens mij.
Wat ik begrijp is dat je het net gekocht hebt en het al over de datum is.... dan mag dat niet verkocht worden dus zou ik ermee terug gaan.
Anders is het bijna 1,5 jaar te bewaren dus op zich vrij lang. En denk ook niet dat het daarna gelijk niet meer goed zou zijn....
Wat ik begrijp is dat je het net gekocht hebt en het al over de datum is.... dan mag dat niet verkocht worden dus zou ik ermee terug gaan.
Anders is het bijna 1,5 jaar te bewaren dus op zich vrij lang. En denk ook niet dat het daarna gelijk niet meer goed zou zijn....
ik heb het gekocht en toen stond er dat het over een maand na de datum is en daarvoor zou ik het niet opkrijgen daarom heb ik even hier op het forum gevraagd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wilton Icing Colors