Onderwerp: Deze opdracht was precies in mijn straatje
Ik ben zelf fan van Harry Potter, dus was deze taart dubbel leuk om te maken. En met alleen doe maar iets van Harry Potter als opdracht is het helemaal leuk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Deze opdracht was precies in mijn straatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben zelf fan van Harry Potter, dus was deze taart dubbel leuk om te maken. En met alleen doe maar iets van Harry Potter als opdracht is het helemaal leuk.
Oeh, wat mooi gedaan! Dobby lijkt sprekend!
super leuk!!
Wow, lijkt allemaal zo echt, geweldig.
waauw, ziet er superknap uit!
Dobby!! (snif....)
Super leuk!
Schitterend! Ik heb er gewoon geen andere woorden voor! Al die details ook, prachtig!
Dank jullie wel, voor alle leuke reacties!
ohhh geweldig en wat is dobby perfect gelukt
Ach wat leuk! En ik zag vorige week voor de zoveelste keer de film met het einde van Dobby..... Zo'n huiself wil toch iedereen.....
Heel gaaf gemaakt! Prachtig
Hij lijkt zoecht, dat ik gelijk aan de laaste hp-film moet denken. Arme dobby, ik vind hem zo lief.
Mooi, maar Oh my is dat boek geen ramp om te maken ?
Mijn schoonzoon wil er volgende week ook een, maar ik kan me niet bedenken hoe ik dat fiksen moet. Dan ook nog het liefst echt met open mond..........
Super gaaf!
gaaf
Move to ~> 3D taarten
Hij is echt gaaf!!!
Heb je ook een foto van de bovenkant?
Hij is echt gaaf!!!
Heb je ook een foto van de bovenkant?
Ik heb een foto wel overbelicht.
De taart was hier nog niet helemaal klaar, ik heb later de overhangende printjes nog vastgeplakt aan de zijkant omdat ze gingen scheuren. En de beans heb ik pas bijgedaan toen ze de taart opkwamen halen.
Moodswing, het boek is niet moeilijk. Ik heb een lange reep uitgerold voor de zgn. bladzijden. Die heb ik er eerst op gedaan. Daarna de slierten en mond er opgeplakt en daarna de bovenkant (alles zoveel mogelijk op maat gemaakt) Daarna met de schaar bijgeknipt. En toen onderlangs een randje zodat het lijkt op de kaft van het boek
mooie dobby!
erg mooi en zoals de andere ook zegen doby
Dank jullie wel allemaal, voor de leuke reacties.
Heel gaaf gedaan!
Heel leuk! Idd dobby is sprekend!
Wow hij is super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Deze opdracht was precies in mijn straatje