1 Laatst bewerkt door marieke84 (02-04-2012 16:43)

Onderwerp: Hop Hop Hop printable voor Pasen.

Ik ben weer lekker bezig geweest en nog steeds bezig met leuke printable's voor pasen. Eentje heb ik al klaar leuke cupcake-toppers. Er komen binnenkort nog meer aan dus die zal ik ook in dit topic zetten. Maar eerst heb ik de toppers voor jullie:

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/eastercupcakes.png

Klik hier voor mijn blogpost met daarin de link voor een printversie.

Kaartjes in Paas-stijl om bij de gerechten te zetten van je Paas Dessert-table of gewoon een leuke buffettafel met Pasen.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/eastertablecards.png

En een leuke vlaggenlijn voor bij de tafel of gewoon ergens anders in huis.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/easterbanner.png

En ook nog leuke servetringen helemaal in stijl om het af te maken.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/easternapkin.png

De 2 bovenstaande printable's zijn te vinden in dit bericht met daarbij ook weer de linkjes om te printen.

En vandaag ook nog een Pasen-versie gemaakt voor een Pot vol Paaskoekjes en een Pot vol Paasbrownies.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/potvolpaaskoekjes.png

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/potvolpaasbrownies.png

Klik hier voor de uitleg en de links naar de print-versie van deze leuke printables.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/keepcalmoverall-791x1024.png

Ik ben helemaal weg van de Keep calm and ... posters en heb voor Pasen een leuke variant gemaakt in 9 gezellige kleurtjes, klik hier voor de links om de printversie te downloaden.

Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden en zal snel meer leuke printable's plaatsen.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Hop Hop Hop printable voor Pasen.

Whow, wat zijn ze leuk!
Ik kan ze alleen niet printen, ik heb hiervoor een google account nodig? Klopt dat?

Gr.
Karin

3

Deze zijn weer super, bedankt

4

bobje schreef:

Whow, wat zijn ze leuk!
Ik kan ze alleen niet printen, ik heb hiervoor een google account nodig? Klopt dat?

Gr.
Karin

Ik heb ze openbaar gedeeld dus je zou ze gewoon moeten kunnen dowloaden. Misschien lukt het als je met de rechtermuis erop klikt en dan opslaan en dan gewoon printen via pdf.

Enne bedankt weer voor de leuke complimentjes komen binnenkort nog meer leuke dingen aan in deze stijl.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

Helaas niet echt in zonnetje kunnen zitten de afgelopen uurtjes dus toch maar even aan het ontwerpen geslagen. Zie in het bovenste bericht de nieuwe printable's.

Groetjes Marieke

6

toppertje!!!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

7

sjakkie40 schreef:

toppertje!!!

Dankje

8

Wat gaaf!.. Waar is de 'vind ik leuk' Button!

:thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

wat een leuk idee zeg,allemaal die paas spulletjes.
heb je toevallig ook al de print versie van de slinger?

groetjes yvon

10

"yvonne 72" schreef:

wat een leuk idee zeg,allemaal die paas spulletjes.
heb je toevallig ook al de print versie van de slinger?

Ja hoor die is er al wanneer je hier klikt kun je link naar de printversie vinden.

11

Bommeltje schreef:

Wat gaaf!.. Waar is de 'vind ik leuk' Button!

:thumb:

Heb wel een +1 knop van Google op mijn pagina, haha. Enne dank je wel voor je leuke reactie.

12

SMAK !!!!!
Wat moet ik toch zonder jou? :D
Ik krijg ze niet afgedrukt op dit moment.
De laptop geeft aan dat ik iets moet downloaden of zoiets.
Heb er geen verstand van,maar vraag het zometeen heeeeeel erg lief aan mijn man als hij uit school komt.
Ik sla ze in ieder geval even op.
Thanx!!!

groetjes yvon

13

Het is me gelukt!!!!
Heb het gewoon even op n andere manier geprobeerd,en....voila.
Een heleboel leuke slingertjes. ;)   :Y
Ik denk dat ik toch maar eens een "Marieke map" aan ga maken op mijn pc. :lol:

groetjes yvon

14

Ben op dit moment ook nog bezig met printable's voor een pot vol koekjes en een pot vol brownies in deze stijl dus voor pasen.

En ook ben ik bovenstaande printable's ook aan het maken voor andere feestelijke gelegenheden. Ben op dit moment bezig met een snorren-thema voor een jongens verjaardagsfeestje en heb ook al ideeën voor meisjes-thema's en andere jongens-thema's.

Ook komen er binnenkort ook printable's voor Koninginnedag, moederdag, vaderdag, EK voetbal en olympische spelen.

En ik zal tegen die tijd ook weer hier met jullie delen.

En als jullie nog ideeën hebben voor eventuele thema's voor een set van bovenstaande printable's zijn deze altijd welkom, ik zeg er al wel vast bij ik ben niet echt van tekenfilms of iets in die trant, dus zal geen Disney of K3 of iets dergelijks maken.

Groetjes Marieke

15

Dan heb ik nog geluk gahad met het Star Wars thema. :Y  ;)

groetjes yvon

16

"yvonne 72" schreef:

Het is me gelukt!!!!
Heb het gewoon even op n andere manier geprobeerd,en....voila.
Een heleboel leuke slingertjes. ;)   :Y
Ik denk dat ik toch maar eens een "Marieke map" aan ga maken op mijn pc. :lol:

Aah Yvonne, een heuse map krijg ik gewoon, hihi. Maar fijn dat het gelukt is. Ws kan je ze niet direct printen wanneer je geen Google-account hebt. Maar wanneer je ze opslaat kan je ze wel gewoon printen. Wel leuk dat je de slinger gaat gebruiken.

Groetjes Marieke

17

"yvonne 72" schreef:

Dan heb ik nog geluk gahad met het Star Wars thema. :Y  ;)

Ja maar die heb ik niet standaard gemaakt. Heb er wel mijn eigen draai aan gegeven. Maar gebruik liever heel veel van mijn eigen fantasie, hihi. Want die heb ik genoeg.

18

Elke keer als ik hem zie hangen,zal ik aan je denken,hahaha. :lol:  :lol:

groetjes yvon

19 Laatst bewerkt door marieke84 (22-03-2012 22:23)

"yvonne 72" schreef:

Elke keer als ik hem zie hangen,zal ik aan je denken,hahaha. :lol:  :lol:

Nu voel ik mij helemaal vereerd, hihi.

20

Pasen met Marieke. :lol:  :lol:  :lol:

groetjes yvon

21

"yvonne 72" schreef:

Pasen met Marieke. :lol:  :lol:  :lol:

Binnenkort ook Koninginnedag, moederdag, vaderdag, EK en nog veel meer met Marieke, haha. Ik zou soms weleens willen dat er veeeeeel meer uren in een dag zaten, voor alle ideeën die ik in mijn hoofd heb.

22

ik kom je wel helpen hoor,ik heb nl ook heeeeeel veel fantasie,hahaha.

groetjes yvon

23

En vandaag weer lekker bezig geweest. Twee printables gemaakt voor een Pot vol Paaskoekjes (leuk met m&m's in Paaskleuren die zie ik nu overal in de supermarkten liggen en Paaseitjes ipv van chocoladestukjes) en een Pot vol Paasbrownies (ook leuk met Paaseitjes van witte en bruine chocolade). Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden, ze staan in mijn eerste bericht.

Groetjes Marieke

24

ik ga weer even gezellig bij je neuzen. :Y

groetjes yvon

25

wat een leuke dingen heb er weer aan toegevoegd.
ik denk dat ik binnenkort de paaskoekjes en brownies uit ga proberen.

groetjes yvon