Onderwerp: Vaderdag koekjes

Was vaderdag vergeten!!
Dan maar snel koekjes gebakken en een zakje in mekaar geknutseld voor mijn allerliefste papa. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vaderdag koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Was vaderdag vergeten!!
Dan maar snel koekjes gebakken en een zakje in mekaar geknutseld voor mijn allerliefste papa. 
Ze zijn prachtig, maar het is in juni toch pas vaderdag? Of is het in Belgie eerder?
Is het vaderdag??
Sjips!
Wel leuke koekjes! 
euh.......vaderdag is pas de tweede zondag van juni hoor
Maar je koekjes zijn wel erg leuk,en je vader zal er vast niet rouwig om zijn
Hahaha ik schrok ook al! Pfffffff gelukkig is het nog geen vaderdag. Wil je ons niet zo laten schrikken?
Je koekjes zijn erg leuk!!!
In Antwerpen vieren we vaderdag op 19 maart en moederdag op 15 augustus. Wij doen net altijd een beetje anders dan de anderen. 
Leuke koekjes! Grappig dat in België de dingen net een beetje anders zijn.
euh.......vaderdag is pas de tweede zondag van juni hoor
![]()
Maar je koekjes zijn wel erg leuk,en je vader zal er vast niet rouwig om zijn
Bij ons op de veluwe is het de 3e zondag in juni
en de 2e zondag in mei moederdag
marikaatje schreef:euh.......vaderdag is pas de tweede zondag van juni hoor
![]()
Maar je koekjes zijn wel erg leuk,en je vader zal er vast niet rouwig om zijnBij ons op de veluwe is het de 3e zondag in juni
Inderdaad alleen de provincie Antwerpen, maar vooral regio Antwerpen doet een beetje anders.

marikaatje schreef:euh.......vaderdag is pas de tweede zondag van juni hoor
![]()
Maar je koekjes zijn wel erg leuk,en je vader zal er vast niet rouwig om zijnBij ons op de veluwe is het de 3e zondag in juni
Hahaha, niet alleen op de Veluwe hoor maar in het hele land vieren we de 3e zondag van juni vaderdag.
Maarreh leuke koekjes
.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vaderdag koekjes