1 Laatst bewerkt door Adriana69 (21-03-2012 20:35)

Onderwerp: Daar is ze weer (sorry)

Het was voor mij een probeersel. De 1e keer dat ik een puzzelplaatje maakte èn de 1e keer dat ik Hello Kitty maakte. Helaas is de marsepein gescheurd maar het ging me vooral om HK. Feedback graag :) https://lh3.googleusercontent.com/-sAxZdY5AW28/T2ni1lHXesI/AAAAAAAACig/4boInucHB9Q/s640/kitty.jpg
En ook nog mijn eerste theepotje erbij gezet.
https://lh5.googleusercontent.com/-LcCOj2QOecw/T2otDFpekPI/AAAAAAAACj8/_EKJTribxa8/s640/thee1.jpg

Re: Daar is ze weer (sorry)

Jammer dat het zo'n kleine foto is, want het is moeilijk te zien.
Het ziet er precies wel netjes uit..

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

3

Zo beter denk ik :)

4

Hk ziet er heel leuk en netjes uit
mooi

5

Ik vind het een schatje. Vind het alleen jammer dat iedereen denkt sorry te moeten zeggen omdat het HK is. Als jij dat nu leuk vindt of je opdrachtgever wil het hebben dan hoef je daar toch geen sorry voor te zeggen. Dus gewoon posten zonder sorry  :grr: .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

6

MamavanThom schreef:

Ik vind het een schatje. Vind het alleen jammer dat iedereen denkt sorry te moeten zeggen omdat het HK is. Als jij dat nu leuk vindt of je opdrachtgever wil het hebben dan hoef je daar toch geen sorry voor te zeggen. Dus gewoon posten zonder sorry  :grr: .

Daar ben ik het helemaal mee eens, ik ben dol op hello kitty, ik maak het graag maar kijk er ook graag naar!!!!!!

Mooi gemaakt hoor!!!

7

Oké oké,haha. Ik zal geen sorry meer zeggen.

Ja dat is beter :) En je theepot vind ik nog leuker !

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

9

Wat leuk gedaan! hoe heb je dat theepotje gemaakt? in een bolvorm gebakken? Mag ik vragen welke je gebruikt hebt?

10

pinkcloud schreef:

Wat leuk gedaan! hoe heb je dat theepotje gemaakt? in een bolvorm gebakken? Mag ik vragen welke je gebruikt hebt?

Ik heb de kleine blanda gebruikt van 12 cm. De tuit,oor en het deksel
zijn van fondant gemaakt.

11

Super leuke thee pot!

En een :thumb: HK puzzel

Groeten,
Linnn

12

Geweldig theepotje zeg!! I like!

13

wat leuk en dat theepotje is echt CUTE

14

Hele leuke taartjes en een mooie Hello Kitty. Misschien een héél klein, inimini, minuscuul verbeterpuntje: ze zeggen dat Hello Kitty een geel neusje heeft....  :shh:

Gr.
Sandra