Onderwerp: cakepops van te voren maken?
Hoe lang van te voren kan ik cakepops maken, weet iemand dat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cakepops van te voren maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe lang van te voren kan ik cakepops maken, weet iemand dat?
Het ligt er een beetje aan of je ze in de cakepopmaker hebt gemaakt of met de hand hebt gerold en welke vulling je dan hebt gebruikt.
Met de cakepopmaker kan je ze best lang bewaren (net als gewone cake luchtdicht bewaren).
Rol je ze zelf en gebruik je bv mascarpone o.i.d. dan moet je rekening houden met het zuivelproduct. De chocolade erom heen sluit natuurlijk wel af maar buiten de koelkast zou ik ze zelf niet langer dan 1 dag laten staan. In de koelkast een paar dagen. Met botercreme zit je all iets veiliger en kan je ze weer wat langer buiten de koelkast laten.
Moet zeggen dat ze dat bij ons niet halen
Je kan ze ook invriezen
Ik heb het zelf nog niet kunnen uitproberen hoe ze uit de vriezer komen. Net als bij Anneke halen ze dat nooit
Ik had ze ingevroren en vond ze vers toch lekkerder!
(zonder chocolade)
bedankt voor de reakties, ik maak ze met botercreme en ze zijn voor een schooltraktatie maar omdat er ook taarten zijn gevraagd wilde ik de cakepops eerder maken.
bedankt voor de reakties, ik maak ze met botercreme en ze zijn voor een schooltraktatie maar omdat er ook taarten zijn gevraagd wilde ik de cakepops eerder maken.
Dat hoeft dus geen enkel probleem te zijn
Met chocolade er omheen zijn ze prima in ze vriezen
Of de taart natuurlijk gedecoreerd en wel invriezen (en er tijdig weer uithalen...) dan heb je alle tijd voor je cakepops!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cakepops van te voren maken?