Onderwerp: Macarons
Vandaag voor de 2e keer macarons gemaakt! Wat gaat dat ontzettend goed zeg met het recept van Meentje! Echt super! Ben er ook echt wel stiekem trots op!
Ik heb ze gevuld met lemoncurd creme.. Heerlijk!!!

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag voor de 2e keer macarons gemaakt! Wat gaat dat ontzettend goed zeg met het recept van Meentje! Echt super! Ben er ook echt wel stiekem trots op!
Ik heb ze gevuld met lemoncurd creme.. Heerlijk!!!

Bedankt voor het kijken!
Zien er mooi uit! Wil me er ook aan wagen! Staat het recept bij de recepten?
ik heb ook verleden week geprobeerd macarons te maken maar grandioos mislukt! grrrr. De jouwe zien er erg mooi en lekker uit.
Mag ik ook het recept want ik wil het nu toch echt wel nog een keertje proberen!
Dank jullie wel!
Het recept is van Meentje, en staat bij de how to's op het forum! Hier staat het recept: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=174646
Ik moet zeggen, ik vind het een ideaal recept! Nog geen een keer verkeerd gegaan bij mij, maar ook niet bij een vriendin van mij die hem ook nog maar 1 keer gemaakt heeft, ook met dit recept! Dus ik zou zeggen: gewoon doen!!
Mooooooiiii
Dát ziet er lekker uit. Ik heb dat recept hier al een paar dagen geprint en al klaarliggen om mee te beginnen, nog geen tijd gehad helaas.......
erg mooi...
ik heb amandelmeel gekocht en in een paar dagen wil ik dat maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren