1 Laatst bewerkt door Fame cake (20-03-2012 23:15)

Onderwerp: [FEEDBACK] meneer de chauffeur

voor aanstaande vrijdag heb ik een leuke bestelling, namelijk een roze limo taart. het leek me wel leuk om dan ook een chauffeur te boetseren die dan naast de limo staat.
alleen ik heb nooit eerder een mens geboetseerd.. en wou vragen wat jullie er van vinden.

eventuele verbeterpunten zijn van harte welkom.. nu heb ik nog genoeg tijd om sommige dingen over te doen :)

alvast bedankt allemaal!

http://i1234.photobucket.com/albums/ff401/meldaonce/foto6.jpg

Nieuwe versie, heb m even in een "nieuw" jasje gestoken :) en een streep aan de broek toegevoegd...

http://i1234.photobucket.com/albums/ff401/meldaonce/foto7.jpg

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

Re: [FEEDBACK] meneer de chauffeur

heel erg leuk gedaan!! ik mis alleen nog iets van knoopjes op de jas en misschien een zwarte streep aan de zijkant van de benen om het af te maken.

voor de glutenvrije taarten!

3

leuk

4

hartstikke mooi ! en met de tips van glutenvrijetaart is hij helemaal af !!

Groetjes, Conny

5

heb hem even aangepast... maar vond denk ik het eerste model jasje toch leuker.. of toch niet??  :think:

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

6

vind de tweede mooier, maakt net iets beter af.
Heb je dust voor de wangen???
Dat zie ik veel bij anderen en maakt het gezicht net even iets echter.....
verder knap gedaan

I may not be perfect, but i'm always me

7

hij is leuk!! De 2e versie is inderdaad net iets mooier! Maar vind ze allebei erg leuk

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

mooi gemaakt!!! vind hem onwijs leuk! laat je foto zien als hij af is met taart?  :D

voor de glutenvrije taarten!

9

geweldig gemaakt :thumb:

10

dank jullie wel dames!! met de taart zal ik hem er zaterdag opzetten..