1

Onderwerp: Even voorstellen :D

Hallo allemaal,

Mijn naam is Brenda Schreiber (a.k.a. Schrijvertje) en ik heb mijzelf nu ook maar eens aangemeld na weet ik hoeveel uur hier op 't forum neuzen, technieken uitproberen etc.
Ik ben nu ongeveer een jaar bezig en heb veel geleerd van de verschillende how to's hier op het form, om de kunsten te perfectioneren heb ik mij ingeschreven voor de basis cursus van 4 avonden bij de Leukste Taartenshop Veenendaal, volgende week donderdag alweer de laatste avond, helaas!

Ik hoop nog lang mee te kunnen neuzen en kletsen op dit forum en er uiteraard nog veel van op te steken  :thumb:

Groet,

Brenda

2

Re: Even voorstellen :D

Hoi Brenda
Welkom op het forum,gezellig!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

3

heej brenda! leuk je ook hier te zien :)

groetjes Leontine

4

hey,en leontine is er ook! leuk!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

heej karla :)  :)! ik kom morgen weer ff bij je langs hoor ;)

groetjes Leontine

6

Leon10e schreef:

heej karla :)  :)! ik kom morgen weer ff bij je langs hoor ;)

gezellig!