26

Re: met deze [wedstrijd] bruidstaart...

Noompie schreef:

als dat zo is vind ik het behoorlijke **** dat de persoonlijke voorkeuren van een jury zo sterk meewegen...maar goed.. ik vind em nog steeds prachtig ;) JUIST door de felle kleuren :)

O help, wat heb ik gezegd, misschien zit ik er wel helemaal naast...
Ik weet echt (heus echt) niet wie er in de jury zat! Maar als dat iemand is die bloemen echt beoordeeld op de juiste kleuren, de goede nerfjes, stippeltjes, meeldraadjes, bloemhartjes en steeltjes e.d. dan is het op zich niet zo vreemd dat je daar dus minder punten voor scoort, vind ik dan. Maar het was natuurlijk geen wedstrijd zo mooi en zo echt mogelijke bloemen maken!
Lijkt me trouwens wel echt heel lastig jureren met zoveel verschillende technieken en stijlen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

27

Het is zeker niet leuk om laatste te zijn. Maar blijf trots op je taart, want dat mozaïeken is iets wat je niet veel ziet!! Ik had er nog niet aangedacht, maar misschien heb je wat punten verlies doordat je niet echt kunt zien dat het een bruidstaart is en was je anders wat hoger terecht gekomen.
Kop op!!  :Y

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

28

Noompie schreef:

als dat zo is vind ik het behoorlijke **** dat de persoonlijke voorkeuren van een jury zo sterk meewegen...maar goed.. ik vind em nog steeds prachtig ;) JUIST door de felle kleuren :)

ik ook, die zie ik dus ook in het eggie.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

29

We gaan hem zometeen maar weer eens ophalen ;)
Dan mag ie bij me op de kast komen pronken ;)

30

Schaam je niet hoor! Dit is een prachtige taart! Heerlijk die kleuren..!
Ik weet niet hoe de rest eruit zag maar dat moet een knap staaltje zijn...
Ik doe het je niet na!

31

Ik vind de kleuren van je bloemen echt prachtig!!! Hier hou ik zeker van!! Lekker fel!

(Ben zelf alleen niet zo gecharmeerd van het geschilderde boventaartje)

Liefs, Zanoni

Noompie schreef:

:x

Groetjes Martine www.tinustaart.com

33

Hij is echt wel super hoor! Heerlijk felle kleuren, daar houd ik wel van voor een bruiloft  :D

Tijd voor wat hippe mensen in de jury ;-)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

34

dank je :)

Bleek dat ik zo laag scoorde omdat je het ijzerdraad zag bij een aantal van de suikerbloemen, en dat ik een kartonnetje onder mijn glazen seperator had moeten doen (en had moeten studten ;))

dusssssssss..

35

Noompie schreef:

en dat ik een kartonnetje onder mijn glazen seperator had moeten doen (en had moeten studten ;))

Die snap ik niet helemaal?
Ik neem aan dat je het kartonnetje dan ziet en het effect veel minder mooi is?

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

36 Laatst bewerkt door FloordKB (18-03-2012 10:22)

Oops, 2 keer...
Was ook weer niet nodig.  ;)

37

Heel mooie taart met prachtige bloemen!
Ik snap jouw teleurstelling. :(

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

38

FloordKB schreef:
Noompie schreef:

en dat ik een kartonnetje onder mijn glazen seperator had moeten doen (en had moeten studten ;))

ja.... maar goed, nu was ik laatste, dus erger had ik het niet kunnen maken blijkbaar ;)

39

Ach ja, volgende keer stokjes, erin kartonnetje erop en dan pas bekleden :D Geen hond die het verschil ziet maar iedereen tevreden ;-)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

40

Als jij als laatste geeindigd bent, dan  wil ik die andere taarten weleens zien zeg, wat een klus is dit geweest. En wat ziet het er echt uit!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

41

Miss Pebble schreef:

Ach ja, volgende keer stokjes, erin kartonnetje erop en dan pas bekleden :D Geen hond die het verschil ziet maar iedereen tevreden ;-)

Wie zegt dat ik dat niet gedaan had?! ;)

42

Noompie schreef:
FloordKB schreef:
Noompie schreef:

ja.... maar goed, nu was ik laatste, dus erger had ik het niet kunnen maken blijkbaar ;)

Ahhh nee, das echt niet waar meid.
Sorry voor degene van de andere taart ik bedoel het echt namelijk echt niet beledigend, maar ik heb hier ook een topsy voor bij zien komen die 13de geloof ik was.
En die vond ik best mooi hoor, daar niet van.
Maar een zwarte bruidstaart zie je anders ook niet met regelmaat voorbij komen (willen ze het bij jou op de kleuren gooien).
Plus ik vind dat er in jou taart veel meer techniek te vinden was.
De topsy werd als ik het goed begrijp gesneden aangeleverd en is enkel bekleed en versierd met hier en daar was opgeplakte ornamentjes, uit molds en daar waren toch ook duidelijk ijzerdraadjes zichtbaar...?
Nogmaals Martine was het geloof ik, ik bedoel het niet beledigend, maar snap gewoon niet waar naar gekeken is.
Mjam taart moet bij een volgende wedstrijd wat meer duidelijkheid geven over naar wat er gekeken word.
Want nu blijft het gissen...

43

och ja... volgende keer beter :)

44

Ik vind hem erg mooi,ik houd wel van die kleurtjes :D

45

dank je :)

46 Laatst bewerkt door Martine mv Milan (20-03-2012 00:46)

FloordKB schreef:
Noompie schreef:
FloordKB schreef:

Ahhh nee, das echt niet waar meid.
Sorry voor degene van de andere taart ik bedoel het echt namelijk echt niet beledigend, maar ik heb hier ook een topsy voor bij zien komen die 13de geloof ik was.
En die vond ik best mooi hoor, daar niet van.
Maar een zwarte bruidstaart zie je anders ook niet met regelmaat voorbij komen (willen ze het bij jou op de kleuren gooien).
Plus ik vind dat er in jou taart veel meer techniek te vinden was.
De topsy werd als ik het goed begrijp gesneden aangeleverd en is enkel bekleed en versierd met hier en daar was opgeplakte ornamentjes, uit molds en daar waren toch ook duidelijk ijzerdraadjes zichtbaar...?
Nogmaals Martine was het geloof ik, ik bedoel het niet beledigend, maar snap gewoon niet waar naar gekeken is.
Mjam taart moet bij een volgende wedstrijd wat meer duidelijkheid geven over naar wat er gekeken word.
Want nu blijft het gissen...

Geeft niks hoor floor ik heb gewoon naar mijn gevoel  een leuke taart gemaakt en niet naar technieken gekeken  :)

ze kijken naar technieken zoals bekleden ,mallen gebruik ;-) ,  dusten ,crimper op het bord enz enz enz zoals ik het begreep hoe meer technieken hoe meer punten dus al hadden er bij Ons nog wat nette letters bij gezeten hadden we meer punten gescoord.

Groetjes Martine www.tinustaart.com

47

Nou daar mag je met recht trots op zijn, zo'n mooie taart en ik vind het heel knap van je dat je gewoon meldt dat je laatste bent geworden.
Ik vind de kleuren erg mooi, inderdaad niet een taart die ik als eerste voor een bruiloft zou uitkiezen, maar zeker erg mooi!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

48

dank je! :)

49

Nou, ik vind hem super Naomi!!  :Y

50

ik vrolijk helemaal op door al die lieve reacties! bedankt!! :D