Onderwerp: Hoe mooi groen toch...

lelijk kan zijn, wilde ik zeggen, maaar lelijk is wel een heel groot woord ;) Maar ik had 'm heel anders in m'n hoofd, met grote bloemen, en met cupcakes die als grote bloemen erop geprikt waren..

Maar vorige week was ik ziek en toen ben ik er niet meer aan toegekomen om grote bloemen te maken. Ik heb er echt heel hard aan gewerkt en toch is dat voor mijn gevoel niet te zien... :( Van die stomme dingen, zoals fondant wat in de tappits blijft plakken (heb ik nog nooit gehad!!) En pas toen ik de letters had opgeplakt zag ik dat de twee -e-tjes verschillend waren. Het bovenste taartje is nu al heel scheef, maar toen ik 'm uit de bakvorm haalde, was het gewoon een S-vorm... Ook nog nooit meegemaakt..
Uiteindelijk te weinig tijd om de cupcakes echt mooi te maken, achteraf had ik de ondergrond van de cupcakes niet moeten tamponeren, maar gewoon wit moeten laten.

Laten we het er maar op houden dat men al doende leert, en 'practice makes perfect'. Dus nog veel oefenen!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTFIK8EX-D.jpg

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

2

Re: Hoe mooi groen toch...

ik vind hem goed gelukt hoor!

3

Ik vind hem ook totaal niet lelijk hoor en dat terwijl groen ook niet mijn kleur is!

4

Jammer als iets niet wordt zoals je het voor je ziet, hij is niet helemaal recht, maar natuurlijk smaakt hij voortreffelijk....... :)