Onderwerp: Paas cakepops
Lekker middagje zitten paasfreubelen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Paas cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk, die paashaas
.
De kippetjes en kuikentjes zijn ook schattig!
Groetjes!
Ahh heel leuk! En wat zien jou cakepops er strak uit!
Leuke verpakking ook. Zelf gemaakt?
Leuke verpakking ook. Zelf gemaakt?
Ja leuk he. Het staat ook zo vrolijk! Ik ga ze zeker met de pasen nog een keer maken.
Dolfijn schreef:Leuke verpakking ook. Zelf gemaakt?
Ja leuk he. Het staat ook zo vrolijk! Ik ga ze zeker met de pasen nog een keer maken.
Mooi! Wil je dat met ons delen hoe je hem gemaakt hebt?
Supertof! Ik hou van de kuikentjes
En inderdaad wel heel strak gemaakt..
Geweldig leuk gedaan, zeg! denk dat ik ze met pasen ook eens ga proberen te maken 
Wauw die zijn echt super schattig, ik weet niet of ik mijn tanden er in zou zetten:P!
Super leuk zeg!
Wat een schatjes zeg
Erg leuk, ze zijn echt supergoed gelukt!!!
zien er super uit! Wat heb je gebruikt voor de vleugeltjes en pootjes van de gele kuikens? icing?
Sweetgirl schreef:Dolfijn schreef:Leuke verpakking ook. Zelf gemaakt?
oh je bedoeld de standaard? is aan cardtonnen standaard te koop bij the little cake shop en die heb ik versierd in paasthema
zien er super uit! Wat heb je gebruikt voor de vleugeltjes en pootjes van de gele kuikens? icing?
nee snoepjes
superleuk, popjes+standaard 
mooi hoor
Dolfijn schreef:Sweetgirl schreef:Ja leuk he. Het staat ook zo vrolijk! Ik ga ze zeker met de pasen nog een keer maken.
oh je bedoeld de standaard? is aan cardtonnen standaard te koop bij the little cake shop en die heb ik versierd in paasthema
Ja, bedoelde inderdaad de standaard. Zie hem niet staan op de site van TLCS. Heb je misschien een linkje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Paas cakepops