1

Onderwerp: Nieuw hier!

Hallo allemaal,

vandaag dan toch maar geregistreerd!

Mijn naam is Mari en ik woon in Almere. Ben 37, getrouwd en heb 3 zoons.

Sinds 2 maanden ongeveer ben ik helemaal verslaafd met de taartenbusiness. Wát is dit leuk om te doen, zeg! Lekker ontspannend ook.

Binnenkort zal ik ook wat foto's van mijn eerste creaties er op zetten.

groetjes!

Re: Nieuw hier!

Hallo Mari, welkom op het leukste en drukbezochtste forum van het land. En je taart verslaving zal hier alleen maar toenemen met alles wat je hier kan lezen. Veel bakplezier.

3

sluit me bij ingeborg aan :Y

Zonder taart geen feest!

4

Welkom en heel veel (bak)plezier!

5

Hallo!

ik ben deze week bezig met een 4 laagse after-bruidstaart en ik wil er van die sier-swirls aan de zijkanten op vastmaken. Van die barokkringels. Wie weet hoe ik dat het beste vast kan maken? Met icing?

hoop op reactie!
alvast bedankt, Mari

6

Hallo!

wie weet hoe je uitgestoken figuurtjes van fondant vasthoudt op een wire?

Bij mij glijden ze altijd door!

hoor het graag,
Mari

7

Hoi Mari Moes, welkom op het forum.
Deze rubriek is echt om voor te stellen en niet voor vragen (hier kijkt ook lang niet iedereen :nooo ).
Doro te zoeken op het forum kun je veel antwoorden binden, ook in de FAQ (links hier) staan veel antwoorden :Y

Ik weet niet hoe groot die krullen zijn,  :think: bedoel je harde, die los komen van de zijkant? Dan zou ik idd icing gebruiken :Y

Figuurtjes op een wire maak ik door uit te steken(duuhh :rolleyes:  ;) ); draadje erop leggen, waarbij je de bovenkant van het draadje iets omkrult, voor het houvast; andere vormpje erop lijmen, liggend laten drogen en af en toe omdraaien. Als het droog is glijdt er niks meer :nooo

Succes :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

O.K. dank je!