Onderwerp: niet tevreden!

Ik weet niet wat ik aan moet met dit taartje  :s het is voor een de verjaardag van een moeder van een vriendin van mij. Het moest een boltaartje zijn met roze en paars. Dit is het geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PDKD6ILI-D.jpg

Ik ben niet tevrenden over de roos die ook een beetje is ingezakt. Heeft iemand nog goede ideeën voor iets wat ik kan veranderen? Alle tips zijn welkom. :Y

2

Re: niet tevreden!

mischien opniew die roosje? maar ik vind die roosje niet slecht hoor.

3

Het roosje vind ik mooi, maar is het de bedoeling dat de stippen zo bobbelig zijn?

Trotse mama van Tim en Cas!

4

Kun je er niet een groen sliertje op doen met wat takjes eraan, soort van groen slinger en dan wat groene blaadjes, gras randje onderlangs.

Christine.

5

haffie98 schreef:

Het roosje vind ik mooi, maar is het de bedoeling dat de stippen zo bobbelig zijn?

volgens mij zijn die 'stippen' rozenblaadjes....  :D

en idd groene sliertjes er tussen laten slingeren is vast nog wel leuk...

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

6

Oeps, nu zie ik het, sorry :o ! En idd iets van groene slierten lijken me ook wel leuk

Trotse mama van Tim en Cas!

7

Ik vind het roosje wel mooi, maar de rozenblaadjes niet. Oogt erg rommelig. Misschien kun je die vervangen door stippen?

Groetjes, Monica

8

Zou denk ik ook iets van sliertjes/blaadjes op doen ipv de rozenblaadjes. Of kleinere roosjes zo hier en daar op de bol plakken. Dan heb je ook niet het probleem met inzakkende rozenblaadjes. Ik denk dat je het roosje met marsepein hebt gemaakt? Zeker met Zeelandia marsepein is dit best wel moeilijk omdat deze redelijk zacht is/blijft.