1

Onderwerp: Even mijn 2 taarten van gisteren aan jullie showen!

Deze 2 taarten heb ik gisteren gemaakt. De voetbaltaart was voor iemand anders en de Woezel en Pip taart was voor de verjaardag van onze dochter. Zij is gisteren 1 jaar geworden.
De bekleding van de Woezel en Pip taart is niet de juiste kleur. De oorspronkelijke bekleding was helemaal droog en gescheurd. Daarom heb ik ervoor gekozen om hem op het laatste moment opnieuw te bekleden. Ik had geen tijd meer voor kleuren, dus pakjes kant-en-klare blauwe fondant gebruikt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUNEL34Y-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ADK48CR4-D.jpg

2

Re: Even mijn 2 taarten van gisteren aan jullie showen!

Mooi!
Ondanks dat het een last minute kant en klare kleur blauw is op de Woezel en Pip taart staat het erg leuk, ik vind deze kleur blauw zeker niet misstaan!

Waaaauw, ongelofelijk hoe strak! Prachtig zeg!

Ik vind het blauw ook erg mooi, lekker fris  juist :)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

4

Mooi strak hoor! Vind je Go Ahead taart ook mooi.
Kom je morgen trouwens ook naar de Stolpavond? Zou leuk zijn om je beter te leren
kennen!

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

Vind je Woezel en Pip taart juist helemaal geweldig! Vind het jammer dat de foto zo klein is, wil graag de details ook goed kunnen zien.
Mooi gemaakt en natuurlijk nog gefeliciteerd met je dochter!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

6

Dolfijn schreef:

Mooi strak hoor! Vind je Go Ahead taart ook mooi.
Kom je morgen trouwens ook naar de Stolpavond? Zou leuk zijn om je beter te leren
kennen!

Gr. Dolfijn

'
Nee, ik kom morgen niet naar de stolpavond. Ik wil deze avonden graag gaan bezoeken, maar door omstandigheden kan ik helaas niet komen.

Wat leuk dat jullie allemaal toch nog zo enthousiast zijn over de blauwe kleur. Ik had er zo de balen van. Ben nogal perfectionistisch wat taarten betreft en dan krijg je dit. Gelukkig was deze taart voor ons zelf. Overigens had ik voor iemand anders toch het fondant nog in de juiste kleur gemaakt.

7

Ik vind vooral die w en p taart heel erg mooi, en de kleur brengt het juist mooi naar voren

8

Leuke taarten, mooie felle kleurtjes ....... :thumb: