Re: mijnbruidstaart voor MjamTaart! wedstrijd
Ik vond hem ook echt super. Op de foto's komt ie nog beter tot zijn recht ipv op een rood met witte stippenkleed. Heel mooi afgewerkt allemaal.
http://www.taartwerk.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijnbruidstaart voor MjamTaart! wedstrijd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond hem ook echt super. Op de foto's komt ie nog beter tot zijn recht ipv op een rood met witte stippenkleed. Heel mooi afgewerkt allemaal.
Wauw, wat een prachtige taart zeg!
Ik heb wel 2 vraagjes:
Hoe kom je aan die 'champagne' kleur?
En is er een how-to om die 'kousenbanden' te maken?
Ik raak geïnspireerd door jouw creatie 
Je kunt zeker trots zijn op je 4e plaats!

Wauw, wat een prachtige taart zeg!
Ik heb wel 2 vraagjes:
En is er een how-to om die 'kousenbanden' te maken?Ik raak geïnspireerd door jouw creatie
Je kunt zeker trots zijn op je 4e plaats!
Dank je wel! Ik ben er zeker trots op.
De champagnekleur is van AmeriColor IVORY 106.
De “kousenbandjes”zijn gemakt van fondant gemengd met Gum Paste.
Voor de bovenste en onderste bandjes stroken witte fondant frillen en op de taart plakken. De naden zijn verstopt onder het groene ” lintje”. Graatjes heb ik een voor een uitgestoken.
Voor het middelste bandje heb ik wit fondant uitgestoken met de fmm Straight Frill Cutter en de graatjes weer een voor een uitgestoken en afgewerkt met een wit- roze “lintje”. Het is een beetje zoeken maar het belangrijkste is geduld.
.
Wat een mooie taart, en de kleurcombinatie vind ik ook heel mooi!
Super! 
dscheepstra schreef:Wauw, wat een prachtige taart zeg!
Ik heb wel 2 vraagjes:
En is er een how-to om die 'kousenbanden' te maken?Ik raak geïnspireerd door jouw creatie
Je kunt zeker trots zijn op je 4e plaats!Dank je wel! Ik ben er zeker trots op.
![]()
Voor de bovenste en onderste bandjes stroken witte fondant frillen en op de taart plakken. De naden zijn verstopt onder het groene ” lintje”. Graatjes heb ik een voor een uitgestoken.
Voor het middelste bandje heb ik wit fondant uitgestoken met de fmm Straight Frill Cutter en de graatjes weer een voor een uitgestoken en afgewerkt met een wit- roze “lintje”. Het is een beetje zoeken maar het belangrijkste is geduld.![]()
.
Hartelijk bedankt voor je reactie!
Nou wil ik ook nog erg graag weten waar je die kleurstof en die frill cutter kunt kopen 
Groetjes, Denise
Heeel gaaf!
madebyanke schreef:dscheepstra schreef:Wauw, wat een prachtige taart zeg!
Ik heb wel 2 vraagjes:
Je kunt zeker trots zijn op je 4e plaats!Dank je wel! Ik ben er zeker trots op.
![]()
Voor het middelste bandje heb ik wit fondant uitgestoken met de fmm Straight Frill Cutter en de graatjes weer een voor een uitgestoken en afgewerkt met een wit- roze “lintje”. Het is een beetje zoeken maar het belangrijkste is geduld.![]()
.Hartelijk bedankt voor je reactie!
Nou wil ik ook nog erg graag weten waar je die kleurstof en die frill cutter kunt kopenGroetjes, Denise
Kleurstof een frill cutter heb ik allemaal hier in Den Bosch bij De Taartwinkel gekocht maar ze verkopen ze ook hier in de webshop. 
Hij is prachtig.
Super mooi hier hou ik van 
Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijnbruidstaart voor MjamTaart! wedstrijd