Onderwerp: Waar kan je reliefrollers goedkoop kopen???
hallo,
weet iemand toevallig waar je goedkoop reliefrollers kunt kopen?En kan je het bij de sligro, hanos of makro kopen??
groetjes van Emma
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Waar kan je reliefrollers goedkoop kopen???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
weet iemand toevallig waar je goedkoop reliefrollers kunt kopen?En kan je het bij de sligro, hanos of makro kopen??
groetjes van Emma
Kleurig topic hoor, maar ik heb wel even je titel ont-capst. Stond zo schreeuwerig.
Inhoudelijk antwoord heb ik helaas niet voor je.
Je kunt ze ook zelf maken: van een PVC-buis en foamstickers die je voor kinderen kunt kopen, o.a. bij Hema van bloemen en dan kris-kras op je buis plakken. Kost echt bijna niks. Wel flink op duwen en je fondant/marsepein iets dikker houden.
Tieneke
bedankt!!! maar ik lees ook veel dat dat ongezond is ofzow iets. (ik heb er niet zoveel ervaring mee ik ben pas 12)
Heb net op e-bay gekocht voor rond de €6
ik weet niet of ik het hier neer maag zetten!
[edit]Link verwijderd, dat mag inderdaad niet. (M.)
volgens mij mag dat niet, iig niet met klikbare link
Heb net op e-bay gekocht voor rond de €6
ik weet niet of ik het hier neer maag zetten![edit]Link verwijderd, dat mag inderdaad niet. (M.)
Laat je dat dan vanuit het buitenland overkomen???
ik zie nl nooit nederland erbij staan op ebay
Ik heb laatst ergens gelezen dat iemand een draadeind gebruikte. Dan krijg je rechte lijnen op je fondant.
Te koop bij de plaatselijke doe-het-zelf zaak.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen voor €4,49 uit Hong KOng geweldig. Het is dan geen wilton maar ik ga zien wat ik ermee kan en als het goed lukt ga ik er meer bestellen van diegene!Het is een pattern roller! Ik vond het toch wel erg leuk om deze post te krijgen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Waar kan je reliefrollers goedkoop kopen???