1

Onderwerp: Inspired by ...

Peggy!  :Y

Ik vond het zo een leuke & mooie taart van Peggy, dat ik deze dus in grote lijnen heb gemaakt voor mijn metekindje. Ze was er heel erg blij mee en zat ontzettend te glunderen met 'haar' taart!  ;)

Hier zijn de foto's!

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/423240_3502671896644_1567129024_3033666_667801412_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/428063_3502671416632_1567129024_3033665_580991472_n.jpg

Dank je wel om te kijken!

2

Re: Inspired by ...

Wat een leuke taart! Peggy maakt altijd erg leuke dingen! :thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

Wat een super leuke taart!!!Hoe krijg je de houtnerf in de kralen/ballen,als ik vragen mag?

4

Heel heel juist ... Peggy maakt altijd heel leuke dingen. Ik ben alvast een heel grote fan van haar!  :)

appeliete schreef:

Wat een super leuke taart!!!Hoe krijg je de houtnerf in de kralen/ballen,als ik vragen mag?

Ik heb een gewoon rond balletje gerold en over de 'Impression Mat boomnerf' gegaan. Het balletje daarna terug wat vorm gegeven en dat is het!  :Y

5

Wauw! prachtig!

6

Mooi hoor, ik vind die boomnerf print erg mooi in dit project, ik heb ook nog een impressiemat liggen en nog nooit gebruikt, zal het toch eens moeten avonturen.

Nice!!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

8

Stippeltje schreef:

Heel heel juist ... Peggy maakt altijd heel leuke dingen. Ik ben alvast een heel grote fan van haar!  :)

appeliete schreef:

Ik heb een gewoon rond balletje gerold en over de 'Impression Mat boomnerf' gegaan. Het balletje daarna terug wat vorm gegeven en dat is het!  :Y

En we hebben weer wat geleerd thanx! :Y

9

leuk

10

Geweldig!!!!

11

Super leuk!!

Daisy's Cake Bakery - Heemraadstraat 5a - Vlaardingen - www.daisyscakebakery.nlwww.facebook.com/daisyscakebakery

12

Heel mooi

13

Goed geïnspireerd: heel leuke stapel! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!