1

Onderwerp: Gezocht: recept voor pindaallergie

Beste baksters,

Ik ben op zoek naar een recept of een mini taart, cupcake of wat dan ook. Voor iemand met een pinda allergie.
Ik hoef maar 1 taartje apart te maken, maar wil eigenlijk wel de wensen vervullen van deze persoon, mede omdat zij ht feestvarkentje is.

Please hopelijk kan iemand mij helpen.

groetjes danielle

2

Re: Gezocht: recept voor pindaallergie

mijn zwager heeft ook een allergie voor pinda's, maar hij krijgt niet van elk miniscuul deeltje last. Dus sporen van... zijn toegestaan. Maar waar zit het in dan? In de biscuit niet, in de boter en botercreme bij mij ook niet. Marsepein is van amandelen en dat is officieel geen noot maa r een zaad. Ik heb zelf nooit gedacht dat een 'normale'beklede taart een probleem zou zijn....

3

Daar dacht ik ook wel aan, maar deze persoon is heel allergisch, die hoeft het bij wijze spreken maar te ruiken en kan linarecta door naar het ziekenhuis, dus wil echt het zeker voor het onzekere nemen.
Wij gebruiken trouwens alleen maar fondant, heb daar nog niet bij de ingeredienten gekeken, maar denk zet eerst hier vast iets op het forum en dan kijk naderhand weer veder, dinsdag heb ik de taartbespreking zeg maar.

toch alvast bedankt voor je reactie

4

"Ingezonden recepten" is voor het plaatsen van recepten.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Allergie probeer dit eens.

http://www.allergiepraktijk.com/

Als je zondigt zondig dan lekker