Re: Japanse bruidstaart: mijn inzending voor de Mjamtaart! wedstrijd
Jeej, toch nog goeie foto's!
Fijn zo'n zwager!
Toptaart! Maar dat wist je ondertussen wel, toch?!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Japanse bruidstaart: mijn inzending voor de Mjamtaart! wedstrijd
Jeej, toch nog goeie foto's!
Fijn zo'n zwager!
Toptaart! Maar dat wist je ondertussen wel, toch?!
Helemaal top gedaan!!!!

Wat een kunstwerk, prachtig
Verbaast over de tweede plaats??
Hihi nou ik vind dat niet hoor!!
Vind m juist geweldig!!! Vooral omdat het ook eens helemaal wat anders is dan de "standaard" bruidstaart!! En je bruidspaar vind ik helemaal het einde!!!!
Mijn complimenten!!! 
Echt indrukwekkend
*mond valt open*
Waaaaaaaaaaaauw......
En niet te geloven dat dit nog maar je 4e en 5e boetseersels zijn! Schitterend!
Hij is prachtig! maar dat heb ik je nu wel 1000x gezegd geloof ik 
thnx voor je bedankje, maar je hebt het toch echt allemaal zelf gedaan!!!!!!
ben wel blij dat ik je die schop gegeven heb!!!! 
enne.. wanneer kom je workshops "schilderen met cacaoboter" geven??? 
Zo, deze is bijzonder, zeg!
Prachtige details, zowel met het bruidspaar, als het schilderwerk.
Benieuwd hoe dat werkt met cacaoboter. Lijkt in vergelijking met alcohol of water meer het zelfde soort verschil zoals olieverf verschilt van waterverf.
Waarmee heb je die mooie dunne lijntjes gedaan, zoals bij de kraanvogel? Lukt dat met een dun kwastje, of gebruik je daar een pennetje voor?
ON-GE-LO-FE-LIJK!!!!
Wat een prachtige taart!
Ik heb niet zoveel met dit thema maar je kunt er niet omheen dat diet gewoon een PRACHTIGE taart is!!!
Super! Dat boetseerwerk... en dat schilderwerk 
Bedankt voor alle complimentjes! Ik wordt er haast stil van!
Benieuwd hoe dat werkt met cacaoboter. Lijkt in vergelijking met alcohol of water meer het zelfde soort verschil zoals olieverf verschilt van waterverf.
Waarmee heb je die mooie dunne lijntjes gedaan, zoals bij de kraanvogel? Lukt dat met een dun kwastje, of gebruik je daar een pennetje voor?
Cacaoboter is wel een heel ander soort medium dan alcohol. Het is moeilijk uit te leggen, het is niet echt met één bepaalde soort verf te vergelijken. De zwarte lijntjes van de kraanvogels heb ik gedaan met een foodpen, maar het zou met een vaste hand ook met een heel dun kwastje gedaan kunnen worden.
Wat een prachtige taart!!! Nummer 1 was mooi, maar ik vindt, persoonlijk, deze mooier!!
Gefeliciteerd!!!! En wat een schitterende taart zeg! Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Ik had zelf een top 5 gemaakt en jij stond toch echt bovenaan mijn lijstje!! Echt heel mooie foto's, maar natuurlijk ook een supermooie taart
hier is maar een woord voor: WAUW!
Heel heel erg mooi!!!!
Ik heb geen andere taart gezien, maar die nr 1 moet dan wel heel mooi zijn en dat kan bijna niet
.
Je hebt echt heel mooie kleuren gebruikt, ga het zeker ook eens uitproberen met cacaoboter, gaaf hoor!!!
Je vind het gek dat je 2e bent geworden?????
Ik niet, want het is gewoon een hele gave taart!!!!!!!!!!
Supermooi!!!. Inderdaad als je workshops gaat geven kom ik gelijk.
"vind ik leuk" 
Wauw!!!!!!!!
ik geloof dat ik ook had door moeten vragen #uitleg
Heel erg mooi 
Gaaf zeg!

Oooooooooooooh, hij is echt super geworden!!!
Gaaf, zoveel op te zien, supermooie poppetjes erop, gewoon een kunstwerk!
En nou niet meer zo twijfelen aan jezelf hoor 
Wauw!! Prachtig zeg!
Oooooooooooooh, hij is echt super geworden!!!
Gaaf, zoveel op te zien, supermooie poppetjes erop, gewoon een kunstwerk!
En nou niet meer zo twijfelen aan jezelf hoor
Nee mevrouw! En het dummies bekleden ging een STUK soepeler dan eerst. Dus heb ik toch nog wat aan ons freubeluurtje gehad 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Japanse bruidstaart: mijn inzending voor de Mjamtaart! wedstrijd