Onderwerp: uitprobeertaartje
Ik wilde de ruches wel eens uitproberen in marsepein, ik wilde de celcraft celshapes border nu eens echt onder de knie krijgen, ik wilde de crimpers nu eindelijk eens echt proberen en ik wilde de bonbonblocmousse uit de vriezer opmaken
, dus ik maakte een taartje voor mezelf
De kleuren matchen niet super, maar het waren restjes, vandaar
Met superdank aan Cassie die me geduldig de borders diverse keren uit heeft 'moeten' leggen voordat het lukte
De crimper plakte wel erg aan de marsepein, ondanks de maizena die ik steeds gebruikte. Later hoorde ik van Cassie dat ik er beter crisco op had kunnen smeren. Weer wat geleerd
Het is nog lang geen mooi randje, maar weet nu wel dat met voorzichtig knijpen het niks wordt
Ik wilde de ruches in marsepein om naar het effect te kijken, of ze een beetje uit blijven staan zeg maar. Ook wilde ik de ruches om te kijken of je dan niet een superdikke laag krijgt. Dat valt me mee:
Ik heb de ruches dus gewoon op de ganache geplakt en later de bovenkant erover gelegd en afgesneden op de bovenste ruchesrand.
een mooie taart..en lekkerrrrrrr
zo te zien
. Maar als je het eenmaal doorhebt is het effect wel super toch?!
pff Djehr, zeg dat wel
).
Voor de rest van het gezin had ik een appeltaart gebakken, waren zij dan weer helemaal blij mee