Onderwerp: ik heb niet stilgezeten
hier zijn mijn taartjes van de afgelopen tijd, Enjoy watching!
berichtje nalaten is altijd leuk!

deze 4 zijn maar 10 cm hoog 
bedankt om te kijken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb niet stilgezeten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier zijn mijn taartjes van de afgelopen tijd, Enjoy watching!
berichtje nalaten is altijd leuk!

deze 4 zijn maar 10 cm hoog 
bedankt om te kijken!!
Hele leuke en mooie taarten 
ooohhhh, die paardenstal is mooi zeg!!
Leuke parade, ik vind je speelgoeddoos erg leuk 
Mooie taarten. Dat witte konijn is gaaf zeg!!
Heel leuk!
Ik ben fan van de taart voor Hanne! Heel mooi gemaakt 
allemaal mooi. Ik vind je konijn erg leuk, maar ben fan van de speelgoeddoos!
Leuke parade en ook vind je speelgoed doos 
Oh, ik vind de speelgoeddoos ook helemaal geweldig!!!
Hoe heb je het voorelkaar gekregen dat de deksel zo open blijft staan?
Groetjes!
hai! bedankt voor de leuke reacties, het deksel van de doos is binnenin piepschuim afgesmeerd met ganache en dan bekleed met suikerpasta.
in de giraf zit een douwel verstopt, die gaat een stuk door het deksel, door de giraf, tot op de grond van de taart,
ik ging eerst iets anders gebruiken, maar kwam tot de conclusie dat het ofwel te zwaar, ofwel zou buigen, ofwel niet vast ging blijven (kon ook rice cereals gebruiken, maar die gingen wss buigen door het gewicht.
die taart was voor mijn dochtertje haar 1ste feestje; hij is gevuld met milky way mousse, afgesmeerd met ganache, en een chocoladebiscuit, en hij was heeeeerlijk! helemaal op! 
Wat een uitgebreide parade, sommige taarten springen er voor mij echt uit, de paardenstal, het konijn en de speelgoeddoos vind ik het allerleukst
hai! bedankt voor de leuke reacties, het deksel van de doos is binnenin piepschuim afgesmeerd met ganache en dan bekleed met suikerpasta.
in de giraf zit een douwel verstopt, die gaat een stuk door het deksel, door de giraf, tot op de grond van de taart,
ik ging eerst iets anders gebruiken, maar kwam tot de conclusie dat het ofwel te zwaar, ofwel zou buigen, ofwel niet vast ging blijven (kon ook rice cereals gebruiken, maar die gingen wss buigen door het gewicht.die taart was voor mijn dochtertje haar 1ste feestje; hij is gevuld met milky way mousse, afgesmeerd met ganache, en een chocoladebiscuit, en hij was heeeeerlijk! helemaal op! :thumb:
Bedankt voor je antwoord.
Stiekem dacht ik al zoiets idd :D
Ik vind m echt super en de vulling klinkt goed! :thumb:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb niet stilgezeten