26

Re: Pippi/Pip/Elfje stapel

kymvanderveeke schreef:

Dank je Leonie!! Bedankt voor de tip ik had ze al gemaakt en dacht tjeem wat een zware sproeten haha! Maar durfde ze niet meer te verwijderen hahaha. Ik kwam er wel achter dat er echt wel lange prikkers in het popje moeten om haar te laten staan in de taart, hoe doe jij dat? Zet je de popjes nog op mini kartonnetjes, of prik je ze er gewoon in?

Er moeten idd lange prikkers in. Meestal prik ik ze dan zo in de taart, soms druk ik eerst nog rietjes in de taart en dan de prikkers daarin zetten. Staat ze nog steviger!

leonietje schreef:
kymvanderveeke schreef:

Dank je Leonie!! Bedankt voor de tip ik had ze al gemaakt en dacht tjeem wat een zware sproeten haha! Maar durfde ze niet meer te verwijderen hahaha. Ik kwam er wel achter dat er echt wel lange prikkers in het popje moeten om haar te laten staan in de taart, hoe doe jij dat? Zet je de popjes nog op mini kartonnetjes, of prik je ze er gewoon in?

Er moeten idd lange prikkers in. Meestal prik ik ze dan zo in de taart, soms druk ik eerst nog rietjes in de taart en dan de prikkers daarin zetten. Staat ze nog steviger!

Super! Bedankt voor de tip!! En nogmaals ga zo door, want wat een prachtige taarten maak jij zeg!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

28

Ik kan de foto niet zien :-(

Maartje1234 schreef:

Ik kan de foto niet zien :-(

Sorry, zat mijn site te bewerken en toen was de foto weg, maar hier is hij weer!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

30

Wat een leuke vrolijke taart!

31

Wat een schatje en een pracht foto!

Groet, Jolanda

32

Super leuk!
Leuke kleuren en mooi geboetseerd!!
Hopelijk lukt t mij ook ooit zo;n leuke taart te maken!!

Gaaf Kim

Groetjes Martine www.tinustaart.com

34

Wat een super vrolijke en gezellige meisjes taart.
Ik vind 'm helemaal geweldig!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Wat een onzettend leuke taart, ik had 'm al op cakecentral en op pinterest gezien. :Y
Lekker vrolijk de kleuren spatten van mijn scherm :thumb:  :thumb:

Heel erg mooi!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

37

Cooooool!!! Zo vrolijk! Ik word er erg blij van, erg mooie gemaakt!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

38

Wat een heerlijk vrolijke taart! Gaaf gedaan. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!