Onderwerp: Japanse bruidstaart: mijn inzending voor de Mjamtaart! wedstrijd
Jaaaa, ik heb eindelijk goede foto's van mijn taart, dankzij mijn lieve zwager van Jord Visser Fotografie!
Toen ik de andere taarten zag staan, wilde ik de mijne eigenlijk meteen weer inpakken en meenemen, er waren zulke mooie bij! Ik was dan ook heel erg verbaasd dat ik de tweede prijs heb gewonnen! En zo blij! 

Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan voor deze taart. De kleding van mijn bruidspaartje (mijn vierde en vijfde boetseersels ooit!) is traditionele Japanse bruidskledij (voor tijdens de receptie). Ik ben vooral trots op de "Bunkin Takashimada", het kapsel van de bruid.
De schilderijen op de taart zijn gebaseerd op dessins van kimono's, en geschilderd met cacaoboter. Ik vind het heerlijk werken, en een prachtig effect geven op de taart!
En dan wil ik Noompie ook nog een keer heel erg bedanken, dat ze me een schop onder mijn kont gegeven heeft toen ik het niet meer zag zitten, en wilde stoppen. Zonder haar had ik het nooit af gekregen! En bedankt dat je me geleerd hebt hoe ik kersenbloesems moest maken (al heb ik ze uiteindelijk niet gebruikt
)