1

Onderwerp: Bruidspaartje gemaakt bij Wendy

Afgelopen week bij Wendy geweest om een bruidspaartje te maken. Ik vond het een erg leuke en leerzame workshop. Ik heb een hoop geleerd en een erg gezellige dag gehad.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OUDUCMQ3-D.jpg

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Bruidspaartje gemaakt bij Wendy

prachtig!
ik wou dat ik het kon , dat boetseren is niet mijn ding

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

wow, heel mooi!

4

Dank voor jullie reacties! En spidygirl Wendy legt het echt zeer goed uit en in een tempo dat het ook goed is bij te houden en als je er even niet uitkomt komt ze je helpen! Super leerzame workshops zijn het! Ik vond boetseren eerst ook niet leuk omdat het niet lukte maar begin er nu steeds meer lol in te krijgen!

5

Ik was er ook bij! (Die van mij staat inmiddels bij de stapeltaarten) En idd Wendy is echt geweldig om een workshop van te volgen!
Maar....Wat heb je ze ook ontzettend leuk gemaakt! Ben helemaal verliefd op haar! Ze kijkt zo ontzettend lief! (Hij ook natuurlijk ;) )

6

He gezellig, heb gelijk even gekeken, super hoor dat paartje op die mooie taart!!!!

Dank je wel voor je compliment, moet eerlijk zeggen dat ik elke keer als ik langsloop even naar haar kijk Ze heeft iets heel vertederends waar ik meteen erg blij van wordt. Missie geslaagd zeg maar :o

Zéééker geslaagd :) Dit zou ik ooit ook wel willen kunnen..

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

8

Zo leuk !!

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl