Re: Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...
allemaal prachtig!!

http://taartenvancorry.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...
allemaal prachtig!!

Allemaal prachtig zeg ! Maar het roze taartje met bijbehorende roze cupcakes vind ik zoooo lief !
Ja, jij kan het he?! De ene nog mooier en groter dan de andere! Niet zo gek dat je geen kindertaarten meer doet, je komt om in de bruidstaarten en allemaal zooo jou en zooo mooi!
Wow wat veel en heel mooi, toch spreken de eerste drie me het meeste aan..... 
Wauw, allemaal even mooi!!
Prachtig allemaal! en wat een grote bestellingen, gaaf!
mag ik vragen hoe je die 'gerbera / dahlia achtige' bloem maakt, die ik op een paar taarten terug zie... is dat een uitsteker in verschillende maten of een mold? (oa op die taart met de oranje bloemen...)
Wat een prachtige parade! Je maakt zo'n mooie bloemen!!!!!
Nou Jacqueline, schandalig dit hoor!
Ik zie er een taart van 11-11-11 tussen zitten.
Dat is al meer dan 4 maanden terug.
En zolang kan je ons toch niet zonder al die prachtige taarten laten zitten!
Hihihi, plaatjes meid.
Stuk voor stuk! 
wat een mooie taarten, ik moet even mijn kin van de grond af rapen echt prachtig zeg 
Oh wat zijn ze weer prachtig!!! En nu niet meer zo lang wachten met posten please 
Prachtig allemaal! en wat een grote bestellingen, gaaf!
mag ik vragen hoe je die 'gerbera / dahlia achtige' bloem maakt, die ik op een paar taarten terug zie... is dat een uitsteker in verschillende maten of een mold? (oa op die taart met de oranje bloemen...)
Geen mold, helaas! Alhoewel ik dat bij anderen best mooi kan vinden, 'werkt' dat bij mij jammer genoeg niet. Dus deze zijn gemaakt met de plunger cutters (ik meen dat die sunflowers heten) en bewerkt met de flute veiner tool.
WAUWIE!!! Allemaal super zeg!!!! TOP!!

Whahaha, dit is echt heel grappig.
Ik zie die eerste taarten voorbij komen en denk: die roosjes en die margrieten lijken heel erg op die van een taart die ik op de trouwhyve heb gezien! En dan kom ik bij de laatste taart....

Bedankt voor de inspiratie!
Bo2309 schreef:Prachtig allemaal! en wat een grote bestellingen, gaaf!
Geen mold, helaas! Alhoewel ik dat bij anderen best mooi kan vinden, 'werkt' dat bij mij jammer genoeg niet. Dus deze zijn gemaakt met de plunger cutters (ik meen dat die sunflowers heten) en bewerkt met de flute veiner tool.
Dank voor je antwoord! Die heb ik in huis, dus dat ga ik eens proberen. Ik maak de blaadjes meestal hol, maar zo bol vind ik ze minstens zo mooi :-)
Wat maak jij prachtige bruidstaarten! Ben er helemaal stil van....
Niet normaal wat een parade! Een herkenbare stijl, hoewel je echt van alle markten thuis bent. Ziet er weer super uit.
Wow!! Super mooie. Hoe lang is het exact geleden dat je nog gepost hebt? Dit zijn maar liefst 9 bruidstaarten!!
Ik wacht vol ongeduld op de volgende reeks. 
Nou, dat werd dus hoog tijd dan hè 
Fijn dat je ze eindelijk gepost hebt, ze zijn prachtig!!
glashill schreef:Bo2309 schreef:Prachtig allemaal! en wat een grote bestellingen, gaaf!
Dank voor je antwoord! Die heb ik in huis, dus dat ga ik eens proberen. Ik maak de blaadjes meestal hol, maar zo bol vind ik ze minstens zo mooi :-)
Gewoon 't zelfde werken en dan op z'n koppie draaien. Dan krijg je 't mooiste effect
wauw ze zijn prachtig...ben er even stil van...
Werkelijk prachtig! Mag ik vragen met welk merk fondant jij werkt??
Ik ben er stil van, wat een geweldige taarten 
Werkelijk prachtig! Mag ik vragen met welk merk fondant jij werkt??
Tuurlijk!
Het allerliefste werk ik met Bakels, maar Satinice vind ik ook niet verkeerd.
Dit is echte taartkunst hoor. Wat ben jij goed in mooie kleuren, mooie bloemen en een evenwichtige verdeling daarvan over je taart. Slaap je trouwens weleens? Wat een productie!
Tieneke
wauw jac, wat een mooie collectie weer! wat kan je dit toch goed!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...