1

Onderwerp: cupcakemaker en cakepopmaker

ik heb een cupcakemaker gekocht waar 6 cupcakes in kunnen per keer. zou kwam ik er achter dat de maat niet klopt met de maat cupcake papiertjes die je kunt kopen. ze zijn namelijk net ietsjes kleiner waardoor de gewone papiertjes invallen zeg maar.
weet iemand waar de papiertjes te koop zijn die wel passen?

en wie heeft er een cakepop maker en is daar goed mee te werken?
wil mijn hobby weer wat nieuw leven in blazen, maar kan door bepekte handfunctie nietmeer zoveel zelf. de cupcakemaker is al een uitkomst en nu twijfel ik aan de cakepopmaker.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: cupcakemaker en cakepopmaker

Ikzelf heb geen cupcakemaker, dus met de papiertjes kan ik je niet helpen..

Ik heb wel een cakepopmaker en ik vind het erg leuk om te doen! Er is makkelijk mee te werken, maar het apparaat wordt wel heet. De bolletjes komen er mooi uit, mits je er genoeg beslag in doet (doe ik met een spuitzak) en af en toe moet je wel de randjes (planeetringen) even bijwerken, maar verder erg lekker en leuk om te versieren!

3

Hiernaast bij de reviews staat een review over de cakepopmaker. Vast wel interessant en leuk om te lezen.

De papiertjes voor de cupcakemaker zijn te koop bij de groothandel. Sligro, Makro, Hanos.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

ik gebruik de kleinste ijstang van sligro, werkt perfect. precies de goede maat voor de cakepopmake.

5

kun je als particulier niet kopen he sligro hanos en makro toch?
we hebben wel via werk van mijn man pasje van de sligro maar die ligt wel erg ver hier vandaan. hhmmmm eens navragen of erbekende dichterbij wonen pasje hebben om ze te kopen voor me.

cakepopmaker ga ik denk ik bestellen. lijkt me geweldig om te doen.
de reviews had ik helemaal nog niet aan gedacht om te lezen. ga ik zo gelijk doen.

dank jullie wel voor de info.

6

bij taart en decoratie hebben ze die papiertjes ook.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

Wat nog wel eens wil helpen is de papiertjes er in hangen en dan de cupcakemaker verwarmen. Door de warmte krimpen de cupjes en passen ze precies. Bij mij werkt dit perfect.

8

super tip chennie....

heb inmiddels ook de cakepop maker gekocht en is een groot succes. inderdaad wel ff hannessen met de hitte van het apparaat en de schoonmaak (want dat is niet handig). maar zoonlief (4 jr) zou elke week wel cakelollies willen maken.

nu staan er cakelollies op het programma voor als zijn broertje of zusje geboren wordt om te trakteren in de klas versierd als een muis en dan een vlaggetje eraan (roze of blauw) met de naam van de baby en S is grote broer. hihi (nog week of 3 tot de uitgerekende datum).

9

Hoi Hoi,

Tja dat probleem had ik dus ook. Ik had ze gekocht van dr. Oetker. Veel te groot voor een cupcake die zijn meer voor muffins.

Maar er is hoop. En wel dicht bij huis (eh meestal...ik weet natuurlijk niet waar je woont... :) ) en wel bij de Hema.

Op de potten en pannenafdeling verkopen ze cupcakepapiertjes in leuke , gezellige kleurtjes die net een slagje kleiner zijn.

Ik heb mijn cupcakebakker de deur uit gedaan omdat alleen de middelste cakejes gaar werden. Gebruik nu gewoon weer het Wilton cupcakeblik en dat gaat prima.

Hopelijk heb je iets aan deze tip!

Succes,
BB

10

het schijnt dat de nieuwe serie House of Marie mini net van maat veranderd zijn, zodat ze ook goed in de cc-maker passen.

Groetjes, Dorothea.