1

Onderwerp: twee taarten voor een tweeling,boe zei de koe en tinkerbell

voor een tweeling(jongetje en meisje) hij is gek op koeien,hij heeft koeienbehang,een koeiendekbedovertrek,en voor het meisje als het maar roze is.
de tinkerbell is niet geboetseerd :s ,ik wou dat ik dat kon   :o
beide gevuld met abrikozenjam,slagroom,en een laagje banketbakkersroom met mandarijntjes.afgesmeerd met mandarijnen-bc.
bedankt voor het kijken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WJECL4WA-D.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-UWHNDCCU-D.jpg

Re: twee taarten voor een tweeling,boe zei de koe en tinkerbell

Heeeeel heel moooi! Heb jij Tinkerbel zelf gemaakt? Prachtig taarten! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

3

Wauw, wat een kunstwerken zeg!! Ik vind het slapende koetje geweldig!

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

4

Karen-Dodenbier schreef:

Heeeeel heel moooi! Heb jij Tinkerbel zelf gemaakt? Prachtig taarten! :thumb:  :thumb:  :thumb:

nee,nee.....ik had het expres in mijn berichtje geschreven  :o  normaal boetseer(of probeer ik het) alles.....maar wist van te voren dat dit me niet ging lukken.ik had dit lieve tinkerbelletje nog liggen.zou ook zo graag een workshop boetseren willen volgen,maar dat is hier in het noorden een beetje lastig te vinden.beestjes gaan me nog wel redelijk af....maar zodra het met poppetjes te maken heeft.....twee linkerhanden :(

jokomopo schreef:
Karen-Dodenbier schreef:

nee,nee.....ik had het expres in mijn berichtje geschreven  :o  normaal boetseer(of probeer ik het) alles.....maar wist van te voren dat dit me niet ging lukken.ik had dit lieve tinkerbelletje nog liggen.zou ook zo graag een workshop boetseren willen volgen,maar dat is hier in het noorden een beetje lastig te vinden.beestjes gaan me nog wel redelijk af....maar zodra het met poppetjes te maken heeft.....twee linkerhanden :(

Sorry, ik had eerst moeten lezen en dan reageren! Super super mooi taarten! :Y  :thumb:  :Y

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

6

Vind je taarten echt super!En ik zou al blij zijn als ik je bloemen en zeker je koeien kan evenaren!! :Y

7

Leuke taartjes, zeker je koetjestaart :thumb:

8

Mooie en vrolijke taarten. Super.  :thumb:
Hier nog iemand zonder boetseertalent, vandaar mijn vraag: is Tinkerbell een speelgoedje of is het een gekocht suikerwerkje? Beide een leuk idee, maar indien Tinkerbell eetbaar is, weet jij misschien nog waar je die hebt gekocht? Geheel uit eigen belang natuurlijk :o
Dank je wel. Als je het niet erg vind, dan sla ik je taartjes op voor inspiratie, al ben ik nog lang zo goed (nog) niet.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

9

Peca schreef:

Mooie en vrolijke taarten. Super.  :thumb:
Hier nog iemand zonder boetseertalent, vandaar mijn vraag: is Tinkerbell een speelgoedje of is het een gekocht suikerwerkje? Beide een leuk idee, maar indien Tinkerbell eetbaar is, weet jij misschien nog waar je die hebt gekocht? Geheel uit eigen belang natuurlijk :o
Dank je wel. Als je het niet erg vind, dan sla ik je taartjes op voor inspiratie, al ben ik nog lang zo goed (nog) niet.

tinkerbell is helaas niet eetbaar,ik heb er ooit een aantal op marktplaats gekocht...ze zijn namelijk wel erg leuk! ach ja...en zo heeft het meisje er ook nog iets aan als de taart op is  :)

10

Ik ben fan van boe zei de koe! Erg leuk!

11

wat een leuke taarten zijn dit vooral die koeientaart vind ik geweldig

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Ik ben fan van je koeientaart :thumb:

13

Wow heel erg mooi gemaakt zeg! Allebei leuk en een goede oplossing zo toch met tinkerbell!

14

wow mooi zeg ik moet nog een hoop leren :think:

15

hele leuke taartjes! Ik sla ze even op als het mag!

16

Leuk en mooi zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

17

Echt hele mooie taarten!

18

Wauw leuke taarten.  :thumb:
Ben helemaal weg van die geboetseerde koe, heb je daar mss een voorbeeld van? Ben zelf namelijkk ook best koeienverslaafd haha.  :o

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

allebeide heel erg leuk en de koe is mijn favourit :Y

20

wampie007 schreef:

Wauw leuke taarten.  :thumb:
Ben helemaal weg van die geboetseerde koe, heb je daar mss een voorbeeld van? Ben zelf namelijkk ook best koeienverslaafd haha.  :o

nee ik heb hier zo geen voorbeeld,ik heb de koeien uit een boekje  :) "marzipan magic" van Maisie Parrish.....niet echt een duur boekje om aan te schaffen!