1

Onderwerp: Wit, zwart en rood

Na vooral kindertaarten te hebben gemaakt, is dit een leuke afwisseling. Ik mocht een taart maken voor een 35-jarig-huwelijksfeest. Mijn ervaring met 'volwassen' taarten is nagenoeg op 1 hand te tellen, dus vond het best even lastig.
Nu ik zo naar de foto kijk (de taart is al opgegeten op de surpriseparty) dan zou ik op de bovenste laag minder stipjes doen, zodat ie wat minder zwaar wordt. Verder ben ik best tevreden met m'n eerste-echte-grote-volwassen taart...

https://lh4.googleusercontent.com/-5dE6Z7c_Ae4/T2WookLYoPI/AAAAAAAAC6o/V9hjttkwjRw/s512/35jr%2520getrouwd%2520I.jpg

Adviezen, tips en opmerkingen zijn altijd van harte welkom!  :D

Groetjes, Anouk

2

Re: Wit, zwart en rood

Ik vind je eerste-echte-grote-volwassen-taart heel erg mooi :Y

3

Ik vind m mooi hoor!  :thumb:

(Krijg alleen hoofdpijn van de foto-achtergrond, al die stipjes  :s ...ik zou de achtergrond, om de taart ook beter te laten uitkomen, een effen achtergrond hebben gebruikt. :o)

4

ïk vind hem prachtig!!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

5

annick67 schreef:

Ik vind m mooi hoor!  :thumb:

(Krijg alleen hoofdpijn van de foto-achtergrond, al die stipjes  :s ...ik zou de achtergrond, om de taart ook beter te laten uitkomen, een effen achtergrond hebben gebruikt. :o)

Bedankt voor je tip. Ik begrijp je volkomen! M'n rol zwart was helaas niet groot genoeg meer en andere kleuren die ik heb, vond ik er niet mooi bij. Ik zal even op zoek moeten gaan naar meer variatie  ;) .

Groetjes, Anouk

6

Mooi hoor, een echte serieuze taart  :thumb:

Mooie taart !  :thumb: