Re: Workshopvoorbeeld: eindelijk een pioenuitsteker waar ik blij mee ben .
errug mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeeld: eindelijk een pioenuitsteker waar ik blij mee ben .
errug mooi!
heel mooi
wauw ,vind deze echt mooi
,ga um in de gaten houden
groetjes Carla
glashill schreef:CakeMom schreef:Super mooi!!
Hoe groot zijn de uitstekers? Wordt het een grote bloem?Ik zal vanavond even voor je meten, 'k zit nu op m'n werk
Heel erg bedankt!!
Okay, here are the results 
De pioen is ongeveer 10 cm. De bladhoogte van de kleinste 3,5 en van de grootste 7 cm. En dan nog 2 daar tussenin.
Wauw dit wil ik ook kunnen maken!
Ik blijf t in de gaten houden hoor 
CakeMom schreef:glashill schreef:Ik zal vanavond even voor je meten, 'k zit nu op m'n werk
Heel erg bedankt!!
Okay, here are the results
De pioen is ongeveer 10 cm. De bladhoogte van de kleinste 3,5 en van de grootste 7 cm. En dan nog 2 daar tussenin.
O fantastisch! Bedankt voor het door geven! Ik houd de site in de gaten...wil er ook een setje hebben! 
Super mooi!
Leuk, leuk!
Ha deze uitsteker wil ik ook !
prachtig!!!!
Weet iemand wanneer hij komt? Ik hou het dagelijks in de gaten maar zie nog niks
.
heel mooi!
Weet iemand wanneer hij komt? Ik hou het dagelijks in de gaten maar zie nog niks
.
yep hier ook
maar geen idee wanneer 
We werken met man en macht, hij zal een dezer dagen op de site komen, maar zal dan maar beperkt beschikbaar zijn, hopelijk eind volgende week zijn ze in grote aantallen beschikbaar.
Joehoe, ik heb 'm zojuist besteld!
)
Yep, ik heb hem ook al!
dussssss ..... snel aan de slag en posten die resultaten! Ik ben natuurlijk heel benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als ik!
Je roos is prachtig.
Ik heb de uitstekers ook, maar waar ik tegenaan loop is hoe je hem dust. Zie ik bij jou goed dat je de randjes heb gedust en verder niets? En doe je dat dan als de roos droog is?
Je roos is prachtig.
Ik heb de uitstekers ook, maar waar ik tegenaan loop is hoe je hem dust. Zie ik bij jou goed dat je de randjes heb gedust en verder niets? En doe je dat dan als de roos droog is?
Ik dust 'm voor het frillen van de blaadjes en inderdaad slechts deels.
Succes!
Annemarie29 schreef:Je roos is prachtig.
Ik dust 'm voor het frillen van de blaadjes en inderdaad slechts deels.
Succes!
Bedankt voor je supersnelle antwoord, dust je binnenin of de buitenrand en word je foambord niet vies als je eerst dust en dan frilled?
Heel erg mooi, maar dat zal me vast niet lukken.
Ik heb al ellende als ik aan die draadjes denk. Zou je zo'n pioenroos ook zonder floral wire kunnen maken, dus in elkaar lijmen ????
Een workshop zit er ook niet in, want hier in de buurt is ie nergens.
Zucht, ik zal het moeten doen met kijken naar jullie prachtige creaties van pioenrozen.
Heel erg mooi, maar dat zal me vast niet lukken.
Ik heb al ellende als ik aan die draadjes denk. Zou je zo'n pioenroos ook zonder floral wire kunnen maken, dus in elkaar lijmen ????
Een workshop zit er ook niet in, want hier in de buurt is ie nergens.
Zucht, ik zal het moeten doen met kijken naar jullie prachtige creaties van pioenrozen.
Deze is zonder floral wire. Je kunt hem kopen bij Bien.
Ja, deze is inderdaad zonder draad. Alles wordt gelijmd. Nou ja, bijna dan, ik heb het bolletje in het midden wel op een draad gezet.
Ik maak deze echt helemaal zonder draad. Ijzerdraad hoort wat mij betreft niet op een taart en dus ook niet in de bloemen. Soms gebruik ik nog wel een prikker , maar die gaat eruit voordat de pioen op de taart gaat.
Ik vind hem echt heel mooi, en zonder draad klinkt goed, maarrrr het is me toch echt te ver.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeeld: eindelijk een pioenuitsteker waar ik blij mee ben .