1

Onderwerp: Cakepops voor een kinderverjaardag

Heb nu voor de tweede keer mijn cakepopmaker gebruikt en oh wat is dit toch leuk om te doen.
Cakepops zijn voor de verjaardag van onze buurjongen die morgen 5 wordt.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DW8FXU4L.jpg

2

Re: Cakepops voor een kinderverjaardag

Leuk. Wow, die kleine letters.

3

Bedankt, die kleine lettertjes komen trouwens gewoon uit een potje van dr oetker hoor ;) .

4

Leuk Nathalie.. Dus dat werkt mooi? De cakepopmaker? Ik krijg hem voor mijn verjaardag! :D

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

Nathalie, heb je biscuit of cakebeslag gebruikt. Krijg hem volgende week een keer te leen de popcakemaker

6

Heel leuk!
En het fijne is dat je met niet al te veel werk en tijd al een heel leuk resultaat hebt  :Y

It's just a piece of cake

7

Judith, dat is echt een leuk cadeau voor je verjaardag!

Betty, ik heb cupcakemix gebruikt en dit werkt erg goed!

Ellen, het is inderdaad simpel en leuk tegelijk! Kids waren er enthousiast over. Buurjongens hadden de avond ervoor al geprobeerd er stiekum een te pakken :P

8

Ik heb 'm vorige week ook voor het eerst gebruikt, met het recept wat in het boekje stond en gelukt... Nu dat bedekken met chocolade nog.... Ik vind het zo dik blijven... (candymelts).

Maar die van jou zijn leuk!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

9

Movado.. Ik ben ook niet fan van de candymelts.. Vind het ook niet lekker.. Maar dat is smaken verschillen.

De lidl heeft nu weer smeltchocolade in wit/melk & puur. Heb weer flink ingeslagen. Deze werken erg fijn!! :D

"Esmee 11-12-2007"

10

Ik ben zelf ook meer fan van de smeltchocolade, vind dit ook lekkerder. Ben erg benieuwd naar de smeltchocolade van de lidl!

Bij de traktatie van de buurjongen was opvallend dat de kids juist voor de cakepops met candymelts gingen, kleur zegt daarin ook een boel voor kinderen denk ik.

Bij de site van sweetycake beschrijven ze dat je bij de candymelts cacaoboterdrops kunt toevoegen om het meer vloeibaar te maken. Ik heb hier zelf alleen geen ervaring mee, dus weet niet of het echt werkt.

11

Nathalie.. Of wat crisco wil ook helpen. De kleurtjes van Candymelds is i.d. weer leuk. Maar met decoratie kun je ook veel. En witte chocolade kun je evt kleuren met kleurstof! ( stuiter stuiter!! :D )

"Esmee 11-12-2007"

12

Judith, met welke kleurstof kun je smeltchocolade kleuren?

13

Die op oliebasis..

"Esmee 11-12-2007"

14

Oke, thanks! :Y